Fødsel i KBH - hvilket hospital?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.457 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

AnnaB.

Hej.

Jeg skal snart tage stilling til, hvor jeg gerne vil føde henne. Og det synes jeg, er svært! Jeg bor på Østerbro i KBH, så det ville jo være oplagt med Rigshospitalet, men er det bedst? Eller bare lige så godt?

Det jeg søger, er jeres erfaringer med hospitaler i KBH - både for og imod og meget gerne hvorfor.

Tak tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

kirsti

http://netbaby.dk/artikler/foedsel/index.asp her kan du taste sygehusene ind og se anmeldelser fra andre der har født der og læse om hvad de tilbyder

Anmeld

20. oktober 2011

AndreasMor84

herlev super sødt personale mm. kun positivt herfra

Anmeld

20. oktober 2011

SpunkenJo

AndreasMor2011 skriver:

herlev super sødt personale mm. kun positivt herfra

Det lyder knageme godt!!

For der skal jeg nemlig føde

Din jordmoder hed ikke Anne Sofie / "Fie" vel?

Anmeld

20. oktober 2011

AndreasMor84

SpunkenJo skriver:

Det lyder knageme godt!!

For der skal jeg nemlig føde

Din jordmoder hed ikke Anne Sofie / "Fie" vel?

Nej.. under fdslen var det en der hed Line - virkelig sød og vi måtte blive 2 dage på barselsgangen, blev instrueret i amning via video og oplæg osv.

Anmeld

20. oktober 2011

SpunkenJo

AndreasMor2011 skriver:

Nej.. under fdslen var det en der hed Line - virkelig sød og vi måtte blive 2 dage på barselsgangen, blev instrueret i amning via video og oplæg osv.

Jeg spurgte kun, fordi jeg ved hun er på FG Herlev, og fordi hun i som tid tog imod min dreng på Glostrup, inden de alle rykkede til Herlev

Godt at høre det er så positivt på Herlev

Anmeld

20. oktober 2011

twinny

Jeg fødte på Herlev og jeg var så nervøs for det. Fordi der har været meget i medierne om herlev på den dårlige måde...

Men jeg havde en fantastisk oplevelse.... Både til alle scanningerne (14 stk) og fødsel.... Jeg havde den sødeste jordemoder og de 9 andre mennesker der var på fødestuen var bare fantastiske... Hvis jeg nogensinde skulle føde igen, ville det helt klart blive på Herlev...

Anmeld

20. oktober 2011

LIZO

Kan os kun anbefale herlev.

Anmeld

20. oktober 2011

banditten2011

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg skal snart tage stilling til, hvor jeg gerne vil føde henne. Og det synes jeg, er svært! Jeg bor på Østerbro i KBH, så det ville jo være oplagt med Rigshospitalet, men er det bedst? Eller bare lige så godt?

Det jeg søger, er jeres erfaringer med hospitaler i KBH - både for og imod og meget gerne hvorfor.

Tak tak

Jeg ska selv føde på hvidovre hospital og har kun hørt godt.. men tror det er meget forskelligt hva man hører og selv syntes..

snakkede med en som havde været på herlev og havde haft den værste oplevelse så hun ville ikk tilbage.. men tror det er meget forskelligt

Anmeld

20. oktober 2011

Clisolka

AnnaB. skriver:

Hej.

Tak tak

Jeg fødte selv på Riget og kan varmt anbefale dem, de er så søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.