Kaffe hos Loggi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Monica

...Drømte jeg den anden nat. Vi skulle allesammen mødes hos Loggi. Jeg, Kaufi og Ivf var de første der kom. Og dårligt havde vi fået kaffen før IVF havde taget flasken frem, for vi skulle da have et par SMÅ skarpe til kaffe... Det bankede på døren, og så.... Vågnede Gustav selvfølgelig... Så Loggi, tak for kaffe, Og Marie, du må drikke de små skarpe alene...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

ivfmarie

øøøøv... det var bare en drøm

Gad sgu ellers godt at slurpre en kop kaffe (med eller uden skarp) med et par koste som jer!

Anmeld

4. februar 2009

Nadi

ØV troede lige der blev inviteret for jeg er godt nok frisk!
Og hvor er det typisk Ivf at have en skarp i tasken

Jeg invitere ihvertfald jer alle til en kop kaffe og en skarp når/hvis vi flytter i eget hus inden længe Så er I alle mere end velkommen!

Anmeld

4. februar 2009

Loggidut

ahhhhhhh lol....i er sgu da velkommen anytime!

håber jeg havde husket at bage den kage vi ka´li´ja!

lol....moni, jeg tror du går og gerne vil møde mig IRL, indrøm det...det er fordi jeg er så´n en hotti...

harhhhhh

Anmeld

4. februar 2009

Monica

Loggidut skriver:

ahhhhhhh lol....i er sgu da velkommen anytime!

håber jeg havde husket at bage den kage vi ka´li´ja!

lol....moni, jeg tror du går og gerne vil møde mig IRL, indrøm det...det er fordi jeg er så´n en hotti...

harhhhhh

Selvfølgelig vil jeg gerne møde jer IRL...

Lars mener at jeg har taget skade, når jeg drømmer om jer om naten.... Hva han så mener med det...

Knus

Anmeld

4. februar 2009

Monica

Og forresten, Tiff gik og sagde "jordbær is.." og pegede på fryseren... Dygtyg pige!

Mærkeligt hvad man kan drømme....

Anmeld

4. februar 2009

Loggidut

Monica skriver:

Og forresten, Tiff gik og sagde "jordbær is.." og pegede på fryseren... Dygtyg pige!

Mærkeligt hvad man kan drømme....

harhhh, monica, nu tror du nok jeg lyver, men den anden dag købte jeg 6 kræmmerhus i aldi med jordbærsmag i...og tif gumlede gevaldigt på dem!

hun kan dog ikke sige det!

tror du ikke du har en 6. sans du får udlevet i de her dage?

Anmeld

4. februar 2009

Kaufie

Godt klaret at du drømmer om at jeg var med - eftersom jeg ikke mener vi overhovedet har mødt hinanden IRL endnu.....

Men jeg gad da godt til kaffe hos Loggi - men nu er hun jo snart i job - håbe håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.