Iiihhhaaaaaaaaaaaaaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

ekebiv

var ved at blive skør over at jeg ikke kunne finde ud af hvornår jeg har testdag så jeg tænkte at nu tester jeg sgu. Og skisme om ikke den er positiv  svagt men jeg kan se den i strakt arm (også uden at knibe øjnene sammen) og min mand kan se den. Nu køber jeg en clearblue som jeg så forsøger med imorgen (bare for at være sikker) og så med morgenurin da denne var lige nu og efter en masse cola

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Witt

iiiha hvor spændende !! .. Glæder mig til en opdate i morgen !

Tør man at sige tillykke ? ..

Anmeld

20. oktober 2011

lulini

iiiih hvor spændende  krydser fingre for en positiv i morgen

Anmeld

20. oktober 2011

ekebiv

ÅÅÅÅHHHHH det håber jeg men jeg har været så fokuseret at jeg har svært ved at skelne rigtige symptomer fra dem der kun eksisterer i mit hoved  ved de andre to graviditeter var jeg slet ikke så fokuseret så jeg har ikke helt prøvet dette med at hovedet spiller en et puds  før

Men nu må vi se hvad testen siger imorgen

Anmeld

20. oktober 2011

Witt

ekebiv skriver:

ÅÅÅÅHHHHH det håber jeg men jeg har været så fokuseret at jeg har svært ved at skelne rigtige symptomer fra dem der kun eksisterer i mit hoved  ved de andre to graviditeter var jeg slet ikke så fokuseret så jeg har ikke helt prøvet dette med at hovedet spiller en et puds  før

Men nu må vi se hvad testen siger imorgen

Hehe, kender det alt for godt, min mor sagde også til mig, der er sørme 2 streger . Så var der lige en der kunne sige det ikke var i mit hoved .. Men håber for jer at det er lykkes ! . Nu må du huske at komme med en opdate i morgen

Anmeld

20. oktober 2011

kirsti

Stort tillykke

Anmeld

20. oktober 2011

ekebiv

Det skal jeg nok, ironisk nok prøver jeg nu at overbevise mig selv om at mens kommer om lidt og at det nok var en "dårlig" test. Har sommerfugle på størrelse med havørne i maven

Anmeld

20. oktober 2011

Witt

ekebiv skriver:

Det skal jeg nok, ironisk nok prøver jeg nu at overbevise mig selv om at mens kommer om lidt og at det nok var en "dårlig" test. Har sommerfugle på størrelse med havørne i maven

Hihi, det er bare at slappe af. men ja, i knoe, lettere sagt end gjordt . Men når du svare folk, så kan du trykke på sådan en oppe i højre hjørne på den person der har skevet og tryk på citér indlæg tror jeg det hedder. så får vi nemlig notifikationer når du har skrevet

Anmeld

20. oktober 2011

ekebiv

Witt skriver:

Hihi, det er bare at slappe af. men ja, i knoe, lettere sagt end gjordt . Men når du svare folk, så kan du trykke på sådan en oppe i højre hjørne på den person der har skevet og tryk på citér indlæg tror jeg det hedder. så får vi nemlig notifikationer når du har skrevet

smart

Anmeld

20. oktober 2011

Witt

ekebiv skriver:

smart

hehe jup, det er det nemllig, .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.