Gad vide hvad dælen der sker oven i hovedet på min datter...
hun har været så rasende og vred hele eftermiddagen, og jeg tænkte da det var fordi hun var træt...så hun blev puttet.
Så begynder hun at græde igen, og som sædvanlig havde hun skidt i bleen, det er efterhånden en rutine, jeg putter, hun skider, og på den måde kan hun køre aftenen ti min. ekstra...
i dag var ingen undtagelse, bortset fra jeg havde en rasende datter, sådan virkelig rasende, hun skreg, sparkede, nappede, og forsøgte at bide, og efter lang tid med rumplen frem og tilbage, så bestemte jeg mig for at lade hende sparke, så jeg holdt en arm hen over overkroppen af hende, så fødderne fik frit løb, jeg tænkte da at så kunne hun få afløb for hendes vrede, men for pokker, hun gik helt og aldeles agurk, og jeg vil garantere jer for at hun havde kravlet op ad væggene hvis jeg ikke havde haft den arm hen over brystet.
aj aj, til sidst kom der slet ikke lyd ud af hende, hendes skrig forsvandt helt i hendes hals, aj for pokker...så hysterisk har jeg altså aldrig set hende før. Til sidst hiskede hun bare...mens hun stadig sparkede som en vild!
nå men enden blev at jeg virkelig måtte brøle af hende, at nu stoppede hun...alt i mens jeg åbnede bleen...DOOOOH FOR FANDEN TRINE! ´Så det endte med lort over alt, en mor som var bange for hun havde lavet blå mærker på sin datter, og en unge som bare hulkede til sidst.
hvad pokker sker der lige, hvorfor kommer de her anfald af raseri?
aj jeg er bare så ked af det lige nu

for det er bare ikke en rar måde at afslutte dagen på sammen med hende.