virkelig ubehagelig bleskift ;O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Loggidut

Gad vide hvad dælen der sker oven i hovedet på min datter...

hun har været så rasende og vred hele eftermiddagen, og jeg tænkte da det var fordi hun var træt...så hun blev puttet.
Så begynder hun at græde igen, og som sædvanlig havde hun skidt i bleen, det er efterhånden en rutine, jeg putter, hun skider, og på den måde kan hun køre aftenen ti min. ekstra...
i dag var ingen undtagelse, bortset fra jeg havde en rasende datter, sådan virkelig rasende, hun skreg, sparkede, nappede, og forsøgte at bide, og efter lang tid med rumplen frem og tilbage, så bestemte jeg mig for at lade hende sparke, så jeg holdt en arm hen over overkroppen af hende, så fødderne fik frit løb, jeg tænkte da at så kunne hun få afløb for hendes vrede, men for pokker, hun gik helt og aldeles agurk, og jeg vil garantere jer for at hun havde kravlet op ad væggene hvis jeg ikke havde haft den arm hen over brystet.

aj aj, til sidst kom der slet ikke lyd ud af hende, hendes skrig forsvandt helt i hendes hals, aj for pokker...så hysterisk har jeg altså aldrig set hende før. Til sidst hiskede hun bare...mens hun stadig sparkede som en vild!

nå men enden blev at jeg virkelig måtte brøle af hende, at nu stoppede hun...alt i mens jeg åbnede bleen...DOOOOH FOR FANDEN TRINE! ´Så det endte med lort over alt, en mor som var bange for hun havde lavet blå mærker på sin datter, og en unge som bare hulkede til sidst.

hvad pokker sker der lige, hvorfor kommer de her anfald af raseri?

aj jeg er bare så ked af det lige nu for det er bare ikke en rar måde at afslutte dagen på sammen med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Tynen

Loggi, for faen´!
Du er jo også bare et menneske.

Selvfølgelig er det ikke den fedeste måde at afslutte dagen på, men jeg kunne sagtens se mig selv i den situation.
-Specielt hvis jeg er træt og udkørt og seriøst bare ikke orker mere

Synes de bleskift kan tage livet af en i tiden.
Hvis de nu bare liiige gad og ligge stille de 2 minutter det tager, så ville det hele være så nemt. Men nej, nej.

Op med humøret - I må bare tage revanche med det gode humør imorgen

Anmeld

4. februar 2009

Loggidut

ja og det gør jeg, men for pokker, hvis barejeg kunne forstå hvorfor det er der går vilddyr i hende når hun skal skiftes, jeg har en kamp med hende!
Jeg har spurgt DP om hun nogensinde mærker noget, og hun har aldrig døjet med nogen af ungerne...overhovedet...det føles virkelig som en straf, når hyænen gir den gas på den måde

Anmeld

4. februar 2009

Marco2

HEj slogs.

Er da ked af at høre om "slåskampen". Vi havde også lidt sjov med skiftningen, men så gjorde vi meget ud af at forklare stille og roligt hvad der skulle foregå, og var fuldstændig åndsvagt teende, så hun blev afledt og det blev en sjov og dejlig ting at blive skiftet. Vi tog det stille og roligt og i hendes tempo. Og nu går det bare som en drøm at skifte.

I har sikkert prøvet det hele......

AG

Anmeld

4. februar 2009

linemus

Jeg kan også sagtens sætte mig ind i din oplevelse, og man bliver bare så ked af det, for det er jo ikke meningen med det hele. Her oplever jeg også gentagende gange raserianfald, når de skal skiftes. Og de græder som pisket. Det er så næsten altid kun, når det er mig (men det er også mig der gør det oftest) - med far er der ingenting og vist heller ikke hos DP. Tror bestemt det er en periode de er i nu - kan også huske at Sebastian tog sine ture dengang. Vil bare sige, du ikke er alene med et vildyr...

Knus Line

Anmeld

4. februar 2009

Tikki

Jeg ville faktisk have oprettet et tilsvarende indlæg, for hold da op Iza er gået agurk de sidste dage...ikke kun når hun bliver skiftet, men i alle situationer. Og hun prøver alle grænser til det yderste. Hun kan slet ikke håndtere et nej og skaber sig som en gal lige til indlæggelse. Hvor er min søde datter? Jeg kan så godt se din situation for mig - den ligner noget, jeg kender rigtigt godt pt.

Anmeld

4. februar 2009

Loggidut

det varmer sgu mit hjerte...og AG, jeg tror jeg har prøvet alt, hun holder sin egen ble, vi gætter hvor hår, øjne, mund og næse er, vi gætter på ben, fødder og alle de andre lemmer, hun hjælper med strømpebukser i skuffen, ja jeg kunne blive ved, men hun starter allerede op når jeg siger, du skal ha tør numse...så ryster hun på hovedet første gang, og så ved jeg sgu godt hvad klokken er slået.

aj jeg håber det bare er en overgang, men det skar mig helt ind i hjertet at jeg måtte brøle på den måde, og tjekke om hun fik blå mærker af at jeg holdte hende

Anmeld

4. februar 2009

ivfmarie

Hmm... her i huset spørger vi den unge mand om han vil havde en ren ble... så nikker han høfligt og tager os i hånden og går ind på værelset....
Og så ligger han lige så stille og snakker mens vi skifter. BTW, så lugter hans lort aldrig.

NOOOOOOT!!!

Vi har akkurat de samme lorte-problemer med skifteriet som alle andre - kors!

Anmeld

4. februar 2009

Loggidut

årrrrrh....så elsker jeg jer igen en tand højere

hvordan kan de unger synkronisere derees opførsel på den her måde.

det er som at trykke på en knap!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.