Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
siges det ikke at man har Æl i et døgn? Jeg havde pludselig trang til sex i et døgn, dagen efter var trængen pist væk. Nogle der kan kende det her ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: siges det ikke at man har Æl i et døgn? Jeg havde pludselig trang til sex i et døgn, dagen efter var trængen pist væk. Nogle der kan kende det her ?
Stigningen i LH-hormonet finder sted over dage med et pludseligt peak, hvor ægløsningen sker. Når ægløsningen har fundet sted, så er ægget befrugtningsdygtigt i ca. 10 timer.
tror det hedder 48 timer cirka, men er ikke sikker.men som regel når jeg har ægløsning har jeg slet ikke lyst til at hygge med manden men der er vi jo forskellige
Ingen af svarende er korrekt.
Peaket i LH hormonet,der skaber ÆL kommer 24-36 timer før ÆL,når ÆL har fundet sted,er æget befrugtnings dygtigt i 12-24 timer,alt efter kvalitet.
mea skriver: Ingen af svarende er korrekt. Peaket i LH hormonet,der skaber ÆL kommer 24-36 timer før ÆL,når ÆL har fundet sted,er æget befrugtnings dygtigt i 12-24 timer,alt efter kvalitet.
Nemlig
Skulle lige til at rette, men det er der ingen grund til nu
KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128