..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Anonym trådstarter

siges det ikke at man har Æl i et døgn? Jeg havde pludselig trang til sex i et døgn, dagen efter var trængen pist væk. Nogle der kan kende det her ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Rockertand

Anonym skriver:

siges det ikke at man har Æl i et døgn? Jeg havde pludselig trang til sex i et døgn, dagen efter var trængen pist væk. Nogle der kan kende det her ?

Stigningen i LH-hormonet finder sted over dage med et pludseligt peak, hvor ægløsningen sker. Når ægløsningen har fundet sted, så er ægget befrugtningsdygtigt i ca. 10 timer.

Anmeld

20. oktober 2011

Nielsen1991

Anonym skriver:

tror det hedder 48 timer cirka, men er ikke sikker.

men som regel når jeg har ægløsning har jeg slet ikke lyst til at hygge med manden men der er vi jo forskellige

Anmeld

20. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ingen af svarende er korrekt.

Peaket i LH hormonet,der skaber ÆL kommer 24-36 timer før ÆL,når ÆL har fundet sted,er æget befrugtnings dygtigt i 12-24 timer,alt efter kvalitet.

Anmeld

20. oktober 2011

SussieThyssen

mea skriver:

Ingen af svarende er korrekt.

Peaket i LH hormonet,der skaber ÆL kommer 24-36 timer før ÆL,når ÆL har fundet sted,er æget befrugtnings dygtigt i 12-24 timer,alt efter kvalitet.

Nemlig

Skulle lige til at rette, men det er der ingen grund til nu

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.