teste dag? hvornår? /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Anonym trådstarter

altså altså altså, er ikke så god til det her.. også fordi, jeg har valgt ikke at tage ÆL test, for så opsætter jeg mig for meget, og så tror jeg ikke det sker

Min sidste mens første dag var 24/9-11 - dog skal det siges, at den var rigtig svag den mens, og plejer den aldrig at være.. Nå

- min ÆL skulle komme omkring den 6-7/10 - og så ja, hvornår har jeg ca test dag, eller hvornår burde min mens komme?

håber der nogen der kan hjælpe mig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

ingen der ved hvornår? ca?

Anmeld

20. oktober 2011

ekebiv

Jeg fik også mens d 24/9 og skulle også have ÆL d 6/10 men fik det først d 10/10. Egentlig burde jeg have testdag idag men så alligevel, måske først mandag (14 dage efter ÆL)???  Jeg ved det ikke og spurgte min læge da jeg alligevel havde knægten til 2 års undersøgelse idag og han sagde at mens godt kunne være lidt forsinket når ÆL havde været det

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg fik også mens d 24/9 og skulle også have ÆL d 6/10 men fik det først d 10/10. Egentlig burde jeg have testdag idag men så alligevel, måske først mandag (14 dage efter ÆL)???  Jeg ved det ikke og spurgte min læge da jeg alligevel havde knægten til 2 års undersøgelse idag og han sagde at mens godt kunne være lidt forsinket når ÆL havde været det

okaj, jae, så engang i næste uge skal den i hvert fald komme, hvis den kommer

ved ikke hvornår jeg 100 havde ÆL, som skrevet, så tester jeg ikke ÆL men kommer det, så kommer det

for dig

Anmeld

20. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

ekebiv skriver:

Pudsigt, jeg havde også min sidste mens den 24/9.. Nå men, jeg har været ved lægen for at tjekke om jeg overhovedet har ÆL, syntes mine tests var meget utydelige, så nu tager jeg det også lidt som det kommer i stedet for, og venter så svar i morgen .

Men nu spurgte jeg så hvornår man kunne regne ÆL, og det skal man regne med at kommer 10-12 dage før næste forventet mens. Så at din ÆL kom 10/10 passer jo perfekt i følge min læge ..

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Pudsigt, jeg havde også min sidste mens den 24/9.. Nå men, jeg har været ved lægen for at tjekke om jeg overhovedet har ÆL, syntes mine tests var meget utydelige, så nu tager jeg det også lidt som det kommer i stedet for, og venter så svar i morgen .

Men nu spurgte jeg så hvornår man kunne regne ÆL, og det skal man regne med at kommer 10-12 dage før næste forventet mens. Så at din ÆL kom 10/10 passer jo perfekt i følge min læge ..

okaj, så søndag skal mens komme, kan ikke engang huske om vi var sammen den 10 men en af dagene må vi ha været hehe tak

Anmeld

20. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

okaj, så søndag skal mens komme, kan ikke engang huske om vi var sammen den 10 men en af dagene må vi ha været hehe tak

Ja ca vil jeg tro i weekenden i hvert fald, tror min skal komme lørdag eller i hvert fald starte på det der

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Ja ca vil jeg tro i weekenden i hvert fald, tror min skal komme lørdag eller i hvert fald starte på det der

vi  for den ikke kommer

Anmeld

20. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

vi  for den ikke kommer

Gud ja haha.. Vil selv gerne slippe for min, hvordan kan jeg dog glemme det

mange gange ....

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Gud ja haha.. Vil selv gerne slippe for min, hvordan kan jeg dog glemme det

mange gange ....

hahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.