Endnu et spørgsmål fra mig;-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

babymus77

Ihh altså når jeg hver måned når dette tidspunkt så begynder tankerne at køre rundt!!! Så her kommer endnu et spørgsmål; Jeg havde ægløsning søndag mandag d 9-10 okt... Hvornår sætter det mulige æg sig fast?? Og hvad er hcg på når det sætter sig fast?? Jeg kan jo mærke symp hver gang ( nok ønske tænkning) og tester så men altid negativ!!! Ved godt jeg burde sige nu tænker du ikke på det denne måned men samme tid, dagene op til test dagen, så begynder jeg alligevel hehe:-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Kofoed.

Ægget sætter sig fast mellem 6-8 dage efter ÆL og der er HCG 0. Det tager alt mellem et par dage og et par uger før HCG er målbart, det mest normale er en uge / den dag man skulle have haft mens

Anmeld

20. oktober 2011

henh01

Uden at være sikker, er det så ikke noget med at ægget sætter sig fast 1-2 uger efter befrugtelsen.. Hvornår forventer du mens?

Anmeld

20. oktober 2011

babymus77

henh01 skriver:

Uden at være sikker, er det så ikke noget med at ægget sætter sig fast 1-2 uger efter befrugtelsen.. Hvornår forventer du mens?

Det skal jeg på søndag:-)) lover mig selv hver måned at denne måned skal det ikke fylde op til test dag, men pokker om jeg ikke begynder at teste nu!!! Kan nok ikk la være!! Og man bliver så skuffet hver gang;-))

Anmeld

20. oktober 2011

babymus77

Kofoed. skriver:

Ægget sætter sig fast mellem 6-8 dage efter ÆL og der er HCG 0. Det tager alt mellem et par dage og et par uger før HCG er målbart, det mest normale er en uge / den dag man skulle have haft mens

Okay:-)) jeg tænker nok bare hver gang måske er jeg heldig at kunne teste lidt før denne måned, men skuffelsen er lige stor hver gang thi hi;-) må snart lære det smiler;-)

Anmeld

20. oktober 2011

henh01

babymus77 skriver:

Det skal jeg på søndag:-)) lover mig selv hver måned at denne måned skal det ikke fylde op til test dag, men pokker om jeg ikke begynder at teste nu!!! Kan nok ikk la være!! Og man bliver så skuffet hver gang;-))

Kan godt forstå dig. Jeg tænker bare at en afklaring er bedre end uvisheden. Og måske den er positiv.

Anmeld

20. oktober 2011

1012lmp

HCG starter med at stige så snart ægget er befrugtet.. og det sætter sig fast ca 1 uger efter befrugtelsen

Du kan se hvordan HCG udarter sig her.

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

Anmeld

20. oktober 2011

Kofoed.

babymus77 skriver:

Okay:-)) jeg tænker nok bare hver gang måske er jeg heldig at kunne teste lidt før denne måned, men skuffelsen er lige stor hver gang thi hi;-) må snart lære det smiler;-)

Jeg bildte mig selv ind, at jeg havde testdag en uge efter mens og så gjorde det ikke noget, at jeg testede før tid, så fremover, så sæt en senere dato i hovedet og kør på den, få dit hoved til at tro, at det faktisk er den dag. Fx for du mens på søndag, så tænk at næste testdag skal være d 30 november.

Jeg testede først 3 dage over tid og den var positiv Håber det snart er jeres tur.

Anmeld

20. oktober 2011

babymus77

Kofoed. skriver:

Jeg bildte mig selv ind, at jeg havde testdag en uge efter mens og så gjorde det ikke noget, at jeg testede før tid, så fremover, så sæt en senere dato i hovedet og kør på den, få dit hoved til at tro, at det faktisk er den dag. Fx for du mens på søndag, så tænk at næste testdag skal være d 30 november.

Jeg testede først 3 dage over tid og den var positiv Håber det snart er jeres tur.

Det var dælmene da et godt trick!! Sådan har jeg ikke lige tænkt!! Det vil jeg gøre i fremtiden!! Prøve ihvertfald:-) Men hvor er det utroligt at man ubevidst kan tænke på det alligevel trods man siger nej Anne, nu gør du ikke denne måned:-))

Anmeld

20. oktober 2011

babymus77

1012lmp skriver:

HCG starter med at stige så snart ægget er befrugtet.. og det sætter sig fast ca 1 uger efter befrugtelsen

Du kan se hvordan HCG udarter sig her.

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

Tik tak;-) den vil jeg lige studere lidt;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.