Unikke drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Benjamins'mor

Du skal tænke på hvis du kigger på danmarks statestik, så det antal der har det navn er over 18, alle dem under 18 er ikke talt med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Benjamins'mor

Baldrian.
Bentley.(kan jeg personligt godt selv lide)
Bradley.
Brandon.
Cassander.
Collin.
Duncan.
Edward.
James.
Fernando.

(Ved godt nogle ikke har 6 bogstaver)

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Qoco skriver:

Så er jeg gravid, og har et pigenavn i tankerne, mangler et drengenavn.

Unik, altså ikke så mange i DK må hedde det, helst under 500

Det må IKKE være et Dansk navn.

Helst min. 6 bogstaver, gerne lange navne.

Jeg er lidt nysgerrig Hvor et så specielt navn og hvorfor ikke dansk?

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Baagøe skriver:

Jeg er lidt nysgerrig Hvor et så specielt navn og hvorfor ikke dansk?

Specielt fordi jeg synes det er vildt problematisk når der er flere, samme sted som hedder det samme, så kommer folk med kælenavne eller bruger efternavne eller eks. "Linda P" og jeg vil gerne have et navn til mit barn som er unikt fordi så får man lidt ejerfornnemelse.

Ud over det er jeg fra Finland og min kæreste fra Sydamerika så navnet SKAL kunne sige på finsk og spansk og det kan danske navne normalt ikke.

I alle de gode forslag der kom var der ingen der fangede mig, de havde enten for dansk tone, for kort ellers kendte vi nogle der hed det. Men ellers tak for hjælpen alle sammen.

Anmeld

28. oktober 2011

Nolle

Qoco skriver:

Så er jeg gravid, og har et pigenavn i tankerne, mangler et drengenavn.

Unik, altså ikke så mange i DK må hedde det, helst under 500

Det må IKKE være et Dansk navn.

Helst min. 6 bogstaver, gerne lange navne.

Min søn hedder Zibrandt - der 7 stykke der hedder det i danmark, og det er et halv dansk navn  

Anmeld

28. oktober 2011

Nolle

schonert skriver:

Min søn hedder Zibrandt - der 7 stykke der hedder det i danmark, og det er et halv dansk navn  

hov .. trykket forkert - et navn der stammer fra holland, men navnet er næsten "ud dødet" , vi skulle søge om vores søn kunne hedde det  

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Qoco skriver:

Specielt fordi jeg synes det er vildt problematisk når der er flere, samme sted som hedder det samme, så kommer folk med kælenavne eller bruger efternavne eller eks. "Linda P" og jeg vil gerne have et navn til mit barn som er unikt fordi så får man lidt ejerfornnemelse.

Ud over det er jeg fra Finland og min kæreste fra Sydamerika så navnet SKAL kunne sige på finsk og spansk og det kan danske navne normalt ikke.

I alle de gode forslag der kom var der ingen der fangede mig, de havde enten for dansk tone, for kort ellers kendte vi nogle der hed det. Men ellers tak for hjælpen alle sammen.

Årh på den måde. Min datter hedder Laura, da jeg ville have et navn, der også kan bruges internationalt, så jeg kan godt forstå jer

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Baagøe skriver:

Årh på den måde. Min datter hedder Laura, da jeg ville have et navn, der også kan bruges internationalt, så jeg kan godt forstå jer

Elsker Laura, og gjorde alt hvad jeg kunne da min niece og guddattr sku døbes for hun sku hedde det.. så det hedder hun.. ikke pga. mig men jeg skubbede min bor i den retning.

Anmeld

28. oktober 2011

hekran

LevisMor skriver:

Min dreng hedder Levi ( udtales som bukserne ) men hvis det skal være et længere navn så måske Levithan/ Levitan? har ikke lige set hvor mange som hedder det, men min søns er der ikke mange som hedder....

hehehe..... Leviathan er et ækelt monster i biblen  

Anmeld

28. oktober 2011

hekran

Qoco skriver:

Hvad med:

Marius

Johannes

Nataniel

Vilhelm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.