hvornår gik i over til en lur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

miinimeal

albert gik over til kun en lur da han var 9 mdr(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

henh01 skriver:

Hvor gamle var Jeres små da de kun sov 1 middagslur?

Dp valgte at tage den fra ham da han var 8½ mdr...

Det gjorde så at han en lang overgang måtte have en morfar efter dp, så han havde energi til aftensmad.

Der sov han fra 19-7 og så 3+ timer til middag.

Anmeld

20. oktober 2011

henh01

Mor til Frederic skriver:

Dp valgte at tage den fra ham da han var 8½ mdr...

Det gjorde så at han en lang overgang måtte have en morfar efter dp, så han havde energi til aftensmad.

Der sov han fra 19-7 og så 3+ timer til middag.

Var det for at tilgodese DP dagligdag eller var det for din søns bedste?

Anmeld

20. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

henh01 skriver:

Var det for at tilgodese DP dagligdag eller var det for din søns bedste?

Hun gjorde det uden vi vidste det...

Først da jeg den ene dag spurgte hvor meget han havde sovet til formiddag - at hun sagde at det gjorde han da ikke mere...

Men det har også været det eneste... Ellers har hun været en drøm til dp mor og til frederic.

Anmeld

21. oktober 2011

twinboys

henh01 skriver:

det var nemlig også min tanke. Jeg er i gang med at vænne Noam til at sove 1 lur i stedet for 2 små. Det har virket meget godt - igår gik han omkuld kl. 10 og i dag først kl. 11

Ville helst at han havde samme rytme som man kører i vuggestuen nu han skal starte i januar

så trækker du bare guldklumpen 15 min. hver dag så har du rytmen... og vuggestuen vil elske dig... Tænk hvis alle mødre tænkte sådan, at rette ind efter vuggestuen...

Majbritt

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

twinboys skriver:

så trækker du bare guldklumpen 15 min. hver dag så har du rytmen... og vuggestuen vil elske dig... Tænk hvis alle mødre tænkte sådan, at rette ind efter vuggestuen...

Majbritt

Hjælp mig, kære garvede mor & DP´er

Hvordan rykker jeg lige Antons morgenlur (er det jo faktisk) for drengen vågner jo mellem 5-5.30 og sover så 1½ time igen fra ca. klokken 7-8.30 og bliver så afleveret i DP lidt i 9?

Han sover som regel kun 1½ til middag og kommer så i seng klokken 19 - der er han helt død  

Anmeld

23. oktober 2011

twinboys

K&S skriver:

Hjælp mig, kære garvede mor & DP´er

Hvordan rykker jeg lige Antons morgenlur (er det jo faktisk) for drengen vågner jo mellem 5-5.30 og sover så 1½ time igen fra ca. klokken 7-8.30 og bliver så afleveret i DP lidt i 9?

Han sover som regel kun 1½ til middag og kommer så i seng klokken 19 - der er han helt død  

Smiler... så er guldklumpen ikke helt klar endnu... Men prøv at rykke aften sengetiden 5 min hver dag og se så om det bliver bedre om morgenen...

Anmeld

23. oktober 2011

Zeus

henh01 skriver:

Hvor gamle var Jeres små da de kun sov 1 middagslur?

Vi er gået over idag! Dp'eren for et par uger siden.. Vi har ikke kunnet holde hende vågen, og hun blev træt og pjevset relativt hurtigt, så vi har bare ladet hende sove sine 2 lure i weekenden, og når hun var hjemme. Men i nat var hun vågen i... Bum bum, det føltes som en evighed, men det var det nok ikke.. En time? Halvanden? To timer? Jeg endte med at sove på en madras inde ved siden af hende, fordi hun ikke ville være alene, og jeg faldt i søvn før hende

Så idag tog vi springet, og så må hun være pjevset indtil det er tid til middagsluren

Hun bliver 1 år om 12 dage

Anmeld

23. oktober 2011

FruStolpe

twinboys skriver:

Majbritt

Blir lige nød til at brumme her.
Eftersom det er os som forældre der betaler gildet, kan det ikke være meningen at vi skal rette ind efter institutionerne!!
De SKAL være der for børnenes skyld og ikke så de kan holde time lange middags pauser.

Puha er glad for vores private institution, der sover man når man har behov for det...

Til TS: Isabella er 12½ måned og sover 2-3 timer til formiddag (mellem 9-12) og igen en times tid ved 16-17 tiden.. Ellers ville hun ikke kunne hænge sammen. Hun sover fra 19:30-6:30 om natten

Carina

Anmeld

24. oktober 2011

twinboys

FruStolpe skriver:

Blir lige nød til at brumme her.
Eftersom det er os som forældre der betaler gildet, kan det ikke være meningen at vi skal rette ind efter institutionerne!!
De SKAL være der for børnenes skyld og ikke så de kan holde time lange middags pauser.

Puha er glad for vores private institution, der sover man når man har behov for det...

Til TS: Isabella er 12½ måned og sover 2-3 timer til formiddag (mellem 9-12) og igen en times tid ved 16-17 tiden.. Ellers ville hun ikke kunne hænge sammen. Hun sover fra 19:30-6:30 om natten

Carina

Det er bestemt ikke for at få pausen... det er lettere for dem når alle kører samme rutiner... altså spiser, sover og laver aktiviter på samme tid... Og børnene får mere glæde af hinanden og de socialle kompetencer er vigtige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.