Fantastisk NF scanning <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Camillee

viben skriver:

Fantastisk

Håber jeg kan vise lige så gode billeder på mandag hvor vores NF ligger - synes der er lang tid til og at det er træls at jeg først kunne få lov 13+0... Men håber det bliver ventetiden værd

Tak (:
ja mon ikke du kan det (: hehe. alle små babyer er fantastiske, og ja det ER
venteiden værd (:
hvorfor først i uge 13? er det ikke sent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

viben

Camillee skriver:

Tak (:
ja mon ikke du kan det (: hehe. alle små babyer er fantastiske, og ja det ER
venteiden værd (:
hvorfor først i uge 13? er det ikke sent?

Jaaah

Jeg skulle bestille over nettet og der var 13+0 den først mulige dag jeg kunne vælge... Og bestilte allerede da jeg var omkring 6 uger henne, så det kan næsten ikke være pga. tidsmangel...

Anmeld

21. oktober 2011

NNL

Camillee skriver:

det lyder godt (:
hmm jeg ville også gerne på ferie (:God tur

Mange tak, bliver godt at komme ned i varmen  

Anmeld

21. oktober 2011

baby84

Camillee skriver:

Hej i skønne kvinder (:

Hvordan går det med jer??

men vil da lige opdatere og vise et par billeder af vores splint

vi var til en helt fantastisk Nf igår selvom hun ikke kunne lave en risikovurdering fordi mine blodprøver var blevet væk
men pyt vi blev scannet og sendt ned for at få taget nye blodprøver så nu kommer der svar med posten en af dagene. 

Men Lillen var super livlig og så ud til at hygge sig meget, den havde to arme og to lange ben, og det lille hjerte blinkede så fint som det skulle og hun sage at alt så normalt ud.

og hun ville rykke min termin igen, nu er jeg ved at være en lille smule træt af det (:hehe  men hun har ikke ændret noget i mine papire, da hun var i tvivl om baby bare var stor, ligesom ELias  
men hun  sage at baby svarede til at være 12+3 igår og ikke 11+5 .
så ville have termin den 29 april.

men smider da lige et par billeder af lillen i uge 6, uge 9 og så fra igår i uge 11+5 eller 12+3

Tillykke med scanningen. Hvor er det bare fantastisk og hvor er der sket meget med den lille..

Anmeld

21. oktober 2011

Camillee

NNL skriver:

Mange tak, bliver godt at komme ned i varmen  

må jeg spørge hvor i skal hend?

Anmeld

21. oktober 2011

Camillee

baby84 skriver:

Tillykke med scanningen. Hvor er det bare fantastisk og hvor er der sket meget med den lille..

ja Det er helt vildt, fantastsik  (:

hvordan har du det??

Anmeld

21. oktober 2011

NNL

Camillee skriver:

må jeg spørge hvor i skal hend?

Ja da  Vi skal til Sharm el Sheikh i Egypten  30-35 grader siger vejret lige nu!! Så vi skal bare stege i solen og snorkle rundt og kigge på fisk  Må desværre ikke dykke når nu jeg er gravid, men det er ellers også rigtig flot dernede. Må se det hele fra overfladen denne gang

Anmeld

21. oktober 2011

Camillee

NNL skriver:

Ja da  Vi skal til Sharm el Sheikh i Egypten  30-35 grader siger vejret lige nu!! Så vi skal bare stege i solen og snorkle rundt og kigge på fisk  Må desværre ikke dykke når nu jeg er gravid, men det er ellers også rigtig flot dernede. Må se det hele fra overfladen denne gang

Jeg er selt ikke misundelig, overhoevet ikke!

ej hvor lyder det bare lækkert (:, jeg har hørt det skulle være SÅ smukt i egynpten, men jeg ville nok ikke kunne klare varmen? (:
jeg forstår godt du glæder dig, ville så gerne prøve at drykke (:

Anmeld

21. oktober 2011

NNL

Camillee skriver:

Jeg er selt ikke misundelig, overhoevet ikke!

ej hvor lyder det bare lækkert (:, jeg har hørt det skulle være SÅ smukt i egynpten, men jeg ville nok ikke kunne klare varmen? (:
jeg forstår godt du glæder dig, ville så gerne prøve at drykke (:

Vi var der også for et år siden, hvor vi prøvede at dykke rigtigt, det var så fedt, men man ser også meget fra overfladen med en snorkel. Så svømmefødderne og snorklesæt er købt, og vi er bare klar  Men først NF scanningen  Nøj hvor kan jeg bare ikke vente de 6 dage endnu..

Anmeld

21. oktober 2011

CaWi

Efter NF-scanningen i går, blev min termin flyttet fra 28 april til 1 maj. Tror dog jeg bliver i begge grupper, bare for at være dækket godt ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.