Fantastisk NF scanning <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Camillee

Hej i skønne kvinder (:

Hvordan går det med jer??

men vil da lige opdatere og vise et par billeder af vores splint

vi var til en helt fantastisk Nf igår selvom hun ikke kunne lave en risikovurdering fordi mine blodprøver var blevet væk
men pyt vi blev scannet og sendt ned for at få taget nye blodprøver så nu kommer der svar med posten en af dagene. 

Men Lillen var super livlig og så ud til at hygge sig meget, den havde to arme og to lange ben, og det lille hjerte blinkede så fint som det skulle og hun sage at alt så normalt ud.

og hun ville rykke min termin igen, nu er jeg ved at være en lille smule træt af det (:hehe  men hun har ikke ændret noget i mine papire, da hun var i tvivl om baby bare var stor, ligesom ELias  
men hun  sage at baby svarede til at være 12+3 igår og ikke 11+5 .
så ville have termin den 29 april.

men smider da lige et par billeder af lillen i uge 6, uge 9 og så fra igår i uge 11+5 eller 12+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

DinNabo

Camillee skriver:

Hej i skønne kvinder (:

vi var til en helt fantastisk Nf igår selvom hun ikke kunne lave en risikovurdering fordi mine blodprøver var blevet væk
men pyt vi blev scannet og sendt ned for at få taget nye blodprøver så nu kommer der svar med posten en af dagene. 

Men Lillen var super livlig og så ud til at hygge sig meget, den havde to arme og to lange ben, og det lille hjerte blinkede så fint som det skulle og hun sage at alt så normalt ud.

og hun ville rykke min termin igen, nu er jeg ved at være en lille smule træt af det (:hehe  men hun har ikke ændret noget i mine papire, da hun var i tvivl om baby bare var stor, ligesom ELias  

men smider da lige et par billeder af lillen i uge 6, uge 9 og så fra igår i uge 11+5 eller 12+3

Fedt med en god scanning. Går selv og venter med længsel efter min.... er dog kun 8+3, så der går lidt tid endnu

Anmeld

20. oktober 2011

Nina Amelia

Neeeej hvor fint og skønt at alt så ud som det skulle!
Vi havde samme "terminsproblem" med vores datter fordi hun også var en basse, så vi fik af JM uofficielt en måneds "spillerum" til terminsdatoen
Skal vi ikke bare sige at du er 12+3 så vi kan få splinten at se lidt hurtigere?

Anmeld

20. oktober 2011

NNL

Tillykke med en dejlig scanning og en sød lille bebs på billederne  Det må være dejligt...

Glæder mig til det er min tur på torsdag, har slet ikke været til nogen scanning endnu, så det bliver rigtig spændende

Anmeld

20. oktober 2011

Camillee

DinNabo skriver:

Fedt med en god scanning. Går selv og venter med længsel efter min.... er dog kun 8+3, så der går lidt tid endnu

kan godt gu glæder dig, det er en fantastisk oplevelse at den den lille hoppe rundt derinde (:

Anmeld

20. oktober 2011

Camillee

Nina Amelia skriver:

Neeeej hvor fint og skønt at alt så ud som det skulle!
Vi havde samme "terminsproblem" med vores datter fordi hun også var en basse, så vi fik af JM uofficielt en måneds "spillerum" til terminsdatoen
Skal vi ikke bare sige at du er 12+3 så vi kan få splinten at se lidt hurtigere?

ja og det er SÅ træls,
vi regnede os sammen med lægen frem til den 27 april, til første og anden termins scannig hed den den 2 maj ( som er den der står på vandrejurnalen)  og nu mener scanningen damen den burde være den 29 april hehe.

Jo det tænker jeg lidt (; hehe
men har både MD scannigen og så en scanning igen i uge 23/24.så vi når nok af finde ud af det  

Nejfor  har lovet mig selv ikke at blive utolmådig denne gang (som om jeg kan holde det )
for da jeg nåede uge 34 med Elias var jeg nemlig SÅ utålmodig og han kom sku i uge 34+5

Anmeld

20. oktober 2011

Camillee

NNL skriver:

Tillykke med en dejlig scanning og en sød lille bebs på billederne  Det må være dejligt...

Glæder mig til det er min tur på torsdag, har slet ikke været til nogen scanning endnu, så det bliver rigtig spændende

GLÆD DIG,  DET ER SÅ FANTASTISK AT SE DEN LILLE  
kommer du ikke med en opdatering så? (:

Anmeld

20. oktober 2011

NNL

Camillee skriver:

GLÆD DIG,  DET ER SÅ FANTASTISK AT SE DEN LILLE  
kommer du ikke med en opdatering så? (:

Jo det skal jeg nok

den næste uge skal bare gå hurtigt, så det kan blive torsdag igen Specielt fordi vi tager på ferie næste søndag også, jubii

Anmeld

20. oktober 2011

Camillee

Jo det skal jeg nok

den næste uge skal bare gå hurtigt, så det kan blive torsdag igen Specielt fordi vi tager på ferie næste søndag også, jubii

det lyder godt (:
hmm jeg ville også gerne på ferie (:God tur

Anmeld

20. oktober 2011

viben

Camillee skriver:

Hej i skønne kvinder (:

Fantastisk

Håber jeg kan vise lige så gode billeder på mandag hvor vores NF ligger - synes der er lang tid til og at det er træls at jeg først kunne få lov 13+0... Men håber det bliver ventetiden værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.