kan ikke helt finde ud af hvornår jeg skal forvente mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde positiv æl test lørdag den 8 okt. Men hvornår skal jeg forvente at ha mens? har normalt en cyklus på 28 dage/ men ved ikke om jeg har det mere da jeg jo er stoppet på p-piller ( så vi kan få vores lille baby) .. Men normalt ville mens komme idag .. Jeg havde mens start den 22 sep, æl den 8.. Hmm hvornår så? Håber der er nogle søde mennesker der kan hjælpe mig Knuuuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

hjææææææææææælp mig piger

Anmeld

20. oktober 2011

Rockertand

hjææææææææææælp mig piger

Ægløsning falder altid ca. 14 dage før mens (kan sagtens være 12 dage, kan sagtens være 16 dage, det normale har vide grænser), så omkring den 22/10.

Anmeld

20. oktober 2011

baby84

Anonym skriver:

Jeg havde positiv æl test lørdag den 8 okt. Men hvornår skal jeg forvente at ha mens? har normalt en cyklus på 28 dage/ men ved ikke om jeg har det mere da jeg jo er stoppet på p-piller ( så vi kan få vores lille baby) .. Men normalt ville mens komme idag .. Jeg havde mens start den 22 sep, æl den 8.. Hmm hvornår så? Håber der er nogle søde mennesker der kan hjælpe mig Knuuuus

Du kan forvente mens 14 dage efter ÆL.

Men du havde nok ÆL 1-2 dage efter den positive test.

Så 14 dage fra den 9 ca.

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

Du kan forvente mens 14 dage efter ÆL.

Men du havde nok ÆL 1-2 dage efter den positive test.

Så 14 dage fra den 9 ca.

Okay så det vil sige ca på søndag? 

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ægløsning falder altid ca. 14 dage før mens (kan sagtens være 12 dage, kan sagtens være 16 dage, det normale har vide grænser), så omkring den 22/10.

okay tak for svar Så g¨r jeg ud fra jeg ikke slal ha det idag Plejer bare og få så mange smerter lige op til blandt andet læn, hoved, og mave-smerter..  

Anmeld

20. oktober 2011

baby84

Anonym skriver:

okay tak for svar Så g¨r jeg ud fra jeg ikke slal ha det idag Plejer bare og få så mange smerter lige op til blandt andet læn, hoved, og mave-smerter..  

ja sikkert ca på søndag eller mandag hvis din LÆ er sket mere end et døgn efter din positive test. Vil sige at du er sikkert over tid tirsdag og at dette vil være en god testdag hvis du ikke har lødt inden

Held og lykke med projektet

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

ja sikkert ca på søndag eller mandag hvis din LÆ er sket mere end et døgn efter din positive test. Vil sige at du er sikkert over tid tirsdag og at dette vil være en god testdag hvis du ikke har lødt inden

Held og lykke med projektet

Siger mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.