Bødning i uge 11+0 - pisse nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

baby84

Så nu er vi endelig hjemme. Det gik så godt. De var super søde og baby havde det tilsyneladende fint. Teoorien var at blødningen kom fra livmoderhalsen eller slimhinden, hvilket jeg også selv troede mest på, men det er stadig dejligt at få bekræftet at alt omkring baby er ok. Vi blev sat to dage frem til 11+2 så det var fint at baby var større end forventet. Knap 5 cm Baby var bare blevet så stor og lign. et rigtigt barn og ikke bare en klat. Den vr vildt aktiv og vinkede til os. Tårene trillede og faderen måbede da han ikke havde forventet at de kunne bevæge sig så tidligt

Det eneste engative var at hun synes min udflåd ved livmoderhalsen vra for gul i det, hvilket kunne tyde på noget infektion. Dette har hun podet og får svar på mandag. Håber bare det ikke er noget der kan true babys helbred.

Alt i alt en rigtig god oplevelse så vi kan ikke vente til NF den 31 hvor vi igen skal se vores bette skat..

Tak for jeres støttede ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

viben

baby84 skriver:

Så nu er vi endelig hjemme. Det gik så godt. De var super søde og baby havde det tilsyneladende fint. Teoorien var at blødningen kom fra livmoderhalsen eller slimhinden, hvilket jeg også selv troede mest på, men det er stadig dejligt at få bekræftet at alt omkring baby er ok. Vi blev sat to dage frem til 11+2 så det var fint at baby var større end forventet. Knap 5 cm Baby var bare blevet så stor og lign. et rigtigt barn og ikke bare en klat. Den vr vildt aktiv og vinkede til os. Tårene trillede og faderen måbede da han ikke havde forventet at de kunne bevæge sig så tidligt

Det eneste engative var at hun synes min udflåd ved livmoderhalsen vra for gul i det, hvilket kunne tyde på noget infektion. Dette har hun podet og får svar på mandag. Håber bare det ikke er noget der kan true babys helbred.

Alt i alt en rigtig god oplevelse så vi kan ikke vente til NF den 31 hvor vi igen skal se vores bette skat..

Ej hvor dejligt at høre

Og så er der jo heldigvis ikke lang tid til den 31

Anmeld

20. oktober 2011

Kruse90

baby84 skriver:

ej hvor er det dog dejligt søøde virkelig.

Ihh jeg kan slet ikke vente til jeg skal se baby på onsdag, jeg håber virkelig også bare at baby har det godt
For jeg har ingen bivirkninger eller mærker noget

Anmeld

20. oktober 2011

baby84

Kruse90 skriver:

ej hvor er det dog dejligt søøde virkelig.

Ihh jeg kan slet ikke vente til jeg skal se baby på onsdag, jeg håber virkelig også bare at baby har det godt
For jeg har ingen bivirkninger eller mærker noget

Er sikker på at alt er fint  hos dig. Jeg mærker hellere ikke længere kvalmen så det betyder altså ingenting

Du skal bare glæder dig så meget. Det var helt vildt at se den lille bevæge arme og ben.. Vi har en rigtig lille krutugle. Så underligt når man intet mærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.