Bødning i uge 11+0 - pisse nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

baby84

Ja som sagt, nu har jeg bødning igen og nu i uge 11+0. Da jeg tørte mig i morges var der pludselig en lille blodplet på håndklædet. Jeg mærker efter og rigigt nok så kom det dernede fra, Åh nej!!! Det var sådan halv rødt/brunlint, men ret tyndt. En mikro klump..men ret meget og nu lader det til at være stoppet igen. Der er stadig lidt når jeg tørrer mig men synes ikke der er mere.

Hvad pokker skal man tænke. havde vi nu haft sex eller lign. kunne man tænke at det var en rift, men det havde vi ikke. Det kom bare.

Hvad gør man? jeg tror jeg prøver at ringe til min læge og spørge. Ville jo gerne scannes men det gør de nok ikke for så lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Kruse90

Ja som sagt, nu har jeg bødning igen og nu i uge 11+0. Da jeg tørte mig i morges var der pludselig en lille blodplet på håndklædet. Jeg mærker efter og rigigt nok så kom det dernede fra, Åh nej!!! Det var sådan halv rødt/brunlint, men ret tyndt. En mikro klump..men ret meget og nu lader det til at være stoppet igen. Der er stadig lidt når jeg tørrer mig men synes ikke der er mere.

Hvad pokker skal man tænke. havde vi nu haft sex eller lign. kunne man tænke at det var en rift, men det havde vi ikke. Det kom bare.

Hvad gør man? jeg tror jeg prøver at ringe til min læge og spørge. Ville jo gerne scannes men det gør de nok ikke for så lidt. 

Jeg tror ikke du skal være bange søde.
Men jeg syntes du skal ringe til din læge og bede om en scanning.

Jeg fik afvide af min egen læge, efter jeg havde haft brunligt udflåd to gange, at kom det igen og jeg blev nervøs skulle jeg bare ringe, for så sendte hun mig direkte videre til en scanning. Hun syntes ikke os fra behandlingverdenen skulle gå og være nervøs, og slet ikke når man sådan har kæmpet for det

Så syntes helt klart at du skal prøve at ringe og du kan få lov til en scanning.

Men som sagt så tror jeg ikke du skal være nervøs. Jeg fik afvide at det faktisk var helt normalt, med mindre at der kom RØDT blod og jeg fik smerter enten i maven eller over lænden.

Kæmpe kram

Anmeld

20. oktober 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Jeg tror ikke du skal være bange søde.
Men jeg syntes du skal ringe til din læge og bede om en scanning.

Jeg fik afvide af min egen læge, efter jeg havde haft brunligt udflåd to gange, at kom det igen og jeg blev nervøs skulle jeg bare ringe, for så sendte hun mig direkte videre til en scanning. Hun syntes ikke os fra behandlingverdenen skulle gå og være nervøs, og slet ikke når man sådan har kæmpet for det

Så syntes helt klart at du skal prøve at ringe og du kan få lov til en scanning.

Men som sagt så tror jeg ikke du skal være nervøs. Jeg fik afvide at det faktisk var helt normalt, med mindre at der kom RØDT blod og jeg fik smerter enten i maven eller over lænden.

Kæmpe kram

Du er så sød..tak..Jeg tænker også mest at nok ikke er noget, men alligevel er sætter det bare gang i den skide usikkerhed. Da jeg blødte sidst sagde de at det var en god ting at det var frisk rødt blod, da det tydede på at det var en rift el. lign.. Tror sgu nogle gange de siger det man gerne vil høre.

Hr lige talt med min læge og hun ville ringe til akut gynekologisk og høre om de ville se mig. Synes næsten det er lidt pinligt nu hvor det næsten er stoppet helt igen...men på den anden side er der jo ikke nogle der kommer og takker en for ikke at bruge systemet når der er noget.

Hvornår skal du til NF-scanning??

Anmeld

20. oktober 2011

Camillee

Øv det var træls at høre,
jeg ville ringe og snakke med lægen, hvis jeg var dig

kan desværre ikke hjælpe dig da jeg hverken har blødt eller sådan i denne eller min graviditet med ELias,
men kender alt til at være nervøs..

og så  ville jeg ikke smutte uden at give dig et kæmpe

Anmeld

20. oktober 2011

DinNabo

baby84 skriver:

puha. Jeg frygter også en dag at opleve det. Så kan godt forstå du er nervøs. Syens dog at det sker for rigtig mange uden at der er noget galt.

Hold os lige up to date!

Anmeld

20. oktober 2011

baby84

Camillee skriver:

Øv det var træls at høre,
jeg ville ringe og snakke med lægen, hvis jeg var dig

kan desværre ikke hjælpe dig da jeg hverken har blødt eller sådan i denne eller min graviditet med ELias,
men kender alt til at være nervøs..

og så  ville jeg ikke smutte uden at give dig et kæmpe

tusind tak...håber så meget det bare er falsk alarm og at alt er i skønneste orden..

Anmeld

20. oktober 2011

baby84

DinNabo skriver:

puha. Jeg frygter også en dag at opleve det. Så kan godt forstå du er nervøs. Syens dog at det sker for rigtig mange uden at der er noget galt.

Hold os lige up to date!

Det kan jeg godt forstå.. det er da også bare toppen af sur røv når det sker. Man vil bare for alt i verden ikke bløde.

Jeg har talt med min læge som var mega sød og har sendt mig til scanning kl 14.30 i dag. Puha der er pludselig længe til selvom jeg egentlig skulle have ventet til scanning den 31.

Håber bare så meget at alt er vel med den bette.. kan slet ikke overskue tanken om at der kan være noget galt.

Anmeld

20. oktober 2011

Nina Amelia

Krydser fingre for dig, nu er der heldigvis ikke mange timer tilbage til at du skal til scanning

Rigtig mange bløder lidt i graviditeten og der står også mange steder at det er helt normalt men når man er gravid føler man bare IKKE at man skal bløde!
Kan udemærket godt sætte mig ind i din nervøsitet.

Syntes at det er rigtig fint at du har ringet til lægen så du ikke skal gå og frygte noget. Og som en anden også skrev så er der ikke nogen der står og giver os en belønning for ikke at bruge systemet når det nu er til for det samme. -Og det har hun virkelig ret i.

Anmeld

20. oktober 2011

baby84

Nina Amelia skriver:

Krydser fingre for dig, nu er der heldigvis ikke mange timer tilbage til at du skal til scanning

Rigtig mange bløder lidt i graviditeten og der står også mange steder at det er helt normalt men når man er gravid føler man bare IKKE at man skal bløde!
Kan udemærket godt sætte mig ind i din nervøsitet.

Syntes at det er rigtig fint at du har ringet til lægen så du ikke skal gå og frygte noget. Og som en anden også skrev så er der ikke nogen der står og giver os en belønning for ikke at bruge systemet når det nu er til for det samme. -Og det har hun virkelig ret i.

tak for det..håber så meget du har ret. Blødningen er stoppet så håber det er gode tegn.. kan næsten ikke vente

Anmeld

20. oktober 2011

Kruse90

hvordan er det gået i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.