jeg har testet positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

i søndags, men i dag onsdag, er stregen blev er mere utydelig. Hvad betyder det? har det nogen betyding for noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Er det samme mærke tests du har brugt? Og har du testet på samme tidspunkt på døgnet?

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

i søndags, men i dag onsdag, er stregen blev er mere utydelig. Hvad betyder det? har det nogen betyding for noget?

Det er samme tests, købt over nettet. og de er taget på ca samme tidspunkt, med kun nogle timer i mellem! men over 3 dage 

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Jeg tænker om dit tis har været lige koncentreret begge gange, for det kan jo sagtens spille en rolle. Hvis du f.eks. testede med morgenurin den ene gang og ved den anden test havde tisset lidt forinden eller drukket noget? 

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

FruHimmelblå skriver:

Jeg tænker om dit tis har været lige koncentreret begge gange, for det kan jo sagtens spille en rolle. Hvis du f.eks. testede med morgenurin den ene gang og ved den anden test havde tisset lidt forinden eller drukket noget? 

jeg har taget 4 tests, og 3 er taget mellem kl 13-16 fra søndag til igår. i dag har jeg taget en i morges kl 730 lige da jeg var stået ud af sengen. og så tog jeg en her til aften kl 18.30 og den i morges var lige sådan som de andre fra de sidste dage. de var ikke bragende positive, men positive, og til at se. den her til aften, er mere utydelig og svag? det burde jo altså gå den anden vej - til mere positiv

Anmeld

19. oktober 2011

Nielsen1991

Anonym skriver:

jeg har taget 4 tests, og 3 er taget mellem kl 13-16 fra søndag til igår. i dag har jeg taget en i morges kl 730 lige da jeg var stået ud af sengen. og så tog jeg en her til aften kl 18.30 og den i morges var lige sådan som de andre fra de sidste dage. de var ikke bragende positive, men positive, og til at se. den her til aften, er mere utydelig og svag? det burde jo altså gå den anden vej - til mere positiv

du kan sagtsen teste tidligt på dagen og måske midt på dagen men om aftenen kan den være mere svag fordi dit hcg ikke er så højt endnu til at kunne læse det bare en tanke men ellers tillykke med stregerne, håber de forbliver at være der

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Jeg vil tro, at dit tis her til aften har været mindre koncentreret og at testen derfor er svagere. For du har da ret i at testene burde i hvert fald ikke blive mindre tydelige. Men du gør nok også bare dig selv mere bekymret ved at blive ved med at teste og sammenligne (selvom jeg godt selv ved at det er svært at lade være). For så længe du ikke har smerter og/eller bløder, så må vi jo gå ud fra at din lille spire har det godt

Så et KÆMPE tillykke herfra og hvis du har brug for at blive beroliget så test igen i imorgen tidlig. Så er den garanteret lige så fin positiv som de andre

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

FruHimmelblå skriver:

Jeg vil tro, at dit tis her til aften har været mindre koncentreret og at testen derfor er svagere. For du har da ret i at testene burde i hvert fald ikke blive mindre tydelige. Men du gør nok også bare dig selv mere bekymret ved at blive ved med at teste og sammenligne (selvom jeg godt selv ved at det er svært at lade være). For så længe du ikke har smerter og/eller bløder, så må vi jo gå ud fra at din lille spire har det godt

Så et KÆMPE tillykke herfra og hvis du har brug for at blive beroliget så test igen i imorgen tidlig. Så er den garanteret lige så fin positiv som de andre

Åh ja, har vidst rigtig fået sat en bekymring i mit hovede. kigger på den fra her til aften, hver gang jeg går på toilettet!

Jeg tænker måske at jeg har tisset mange gange lige op til at jeg testede. (tisser nemlig konstant) og i det tis jeg så har testet, at det måske ikke har været helt så "friskt/koncentreret" ? giver det mening. Åh må vidst bare smide bekymringerne, og vente og se hvad det bliver til  Tak for svarene, det er rart lige at dele med nogen!

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nielsen1991 skriver:

du kan sagtsen teste tidligt på dagen og måske midt på dagen men om aftenen kan den være mere svag fordi dit hcg ikke er så højt endnu til at kunne læse det bare en tanke men ellers tillykke med stregerne, håber de forbliver at være der

Jeg må prøve at holde fingrene fra de sidste tests i skabet, og så håbe på at stregerne om et par dage stadig er der, og måske endnu tydeligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.