Mon ægget sætter sig fast nu ? tænke'tænke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Nielsen1991

godaften de damer

min kæreste og jeg har rigtig hygget os i denne omgang af ægløsning (kan mærke når jeg har det) og øh det er vel ved at være en lille uge siden nu ? og igår og idag har jeg haft lidt blod pletter på papiret når jeg har tørret mig. og følelsen af at jeg har ægløsning igen ? har aldrig prøvet dette før så er i noget af et dilemma efter min mening hihi har test dag ja omkring den 25/27 cirka tror jeg i hvertfald.

Jeg har måske enkelte symtomer på at noget er i "gære" men er lidt usikker så forleden lavede jeg en tråd omkring : angående gravitamin.

fordi jeg får/har simpelthen så meget kvalme og sure opstød af dem hvilket jeg normalt aldrig har, og ved jeg selvfølgelig ikke om det er dem som gør det, men. jeg har prøvet nu ikke at tage pillerne men det er nærmest bare blevet værre ved jeg ikke tager dem.

ved selvfølgelig godt at det endnu er meget tidligt og spørge om sådan noget her er jo max 2+5(+-).

men ja håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt på vej hihi tak på forhånd og undskylder det længe indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Jeg mener at det er en 5-7 dage efter befrugtning at ægget sætter sig fast, så det kan vel i teorien godt være en lille implantationsblødning Om det er det, skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige. Men du får da lige en masse  herfra

Mht. kvalmen, så vil jeg mene, at det er for tidligt til at det kan være symptom på graviditet. Men jeg er jo selvfølgelig ikke ekspert, så jeg håber da for dig, at der et godt tegn

Anmeld

19. oktober 2011

Nielsen1991

FruHimmelblå skriver:

Jeg mener at det er en 5-7 dage efter befrugtning at ægget sætter sig fast, så det kan vel i teorien godt være en lille implantationsblødning Om det er det, skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige. Men du får da lige en masse  herfra

Mht. kvalmen, så vil jeg mene, at det er for tidligt til at det kan være symptom på graviditet. Men jeg er jo selvfølgelig ikke ekspert, så jeg håber da for dig, at der et godt tegn

tusind tak for svar.

kan heller ikke selv få det til at passe med at få kvalme så tidligt, men igen jeg har ikke prøvet det før så jeg er rimelig blank
synes bare det underligt at reagere sådan på gravitamin men det kan sikkert godt lade sig gøre for nogen

Anmeld

19. oktober 2011

JJH

Nielsen1991 skriver:

tusind tak for svar.

kan heller ikke selv få det til at passe med at få kvalme så tidligt, men igen jeg har ikke prøvet det før så jeg er rimelig blank
synes bare det underligt at reagere sådan på gravitamin men det kan sikkert godt lade sig gøre for nogen

min kvalme startede 2 dage efter ÆL og er der stadig. så det kan sagtens lade sig gøre.

Anmeld

19. oktober 2011

Nielsen1991

JJH skriver:

min kvalme startede 2 dage efter ÆL og er der stadig. så det kan sagtens lade sig gøre.

oh okey det viste jeg ik det kunne, men meget rart at vide

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

FruHimmelblå skriver:

Bløder alle når de sætter sig fast? Eller kun nogen? - håber det ok jeg lige skrev i indlægget

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

GønskE skriver:

Bløder alle når de sætter sig fast? Eller kun nogen? - håber det ok jeg lige skrev i indlægget

Det er LANGT fra alle som bløder, når ægget sætter sig fast. Jeg personligt blødte aldrig med min den første Men nogen gør

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Jeg troede heller ikke, at det kunne lade sig gøre at få kvalme så tidligt. Der kan man bare se Men jeg vil stadig vove at påstå, at det nok er de færreste, som oplever det så tidligt.

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

FruHimmelblå skriver:

Jeg troede heller ikke, at det kunne lade sig gøre at få kvalme så tidligt. Der kan man bare se Men jeg vil stadig vove at påstå, at det nok er de færreste, som oplever det så tidligt.

Jeg blev lige efter stop sidste år

Anmeld

19. oktober 2011

GønskE

FruHimmelblå skriver:

Jeg blev lige efter stop sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.