Hvad synes i om navnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

maria_wlt

Jeg har valgt Jamie og Xander.. Ville dog stave Xander med S.. Med X er for meget kendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Jeg har valgt Jamie og Xander.. Ville dog stave Xander med S.. Med X er for meget kendt

Den har jeg også selv tænkt lidt over, det med Xét

Anmeld

21. oktober 2011

Lone Jakobsen

synes mange af navnene er smukke, men kan super godt lide Xander. det er karftfuldt navn, og stavemåden gør det meget specielt.

Anmeld

21. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Nåh piger.. er lige ano da vi selv er i tvivl om navnet og familien ikke skal vide noget vedr. navn endnu.

Men vi har da fundet lidt mulige navne, så hvad kan i bedst lide, gerne hvorfor og gerne hvis der er 2 navne i synes passer godt sammen

Takker, bukker og kaster blomster

Damien & Jamie!! Love those names.. 

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

synes mange af navnene er smukke, men kan super godt lide Xander. det er karftfuldt navn, og stavemåden gør det meget specielt.

Sådan har jeg det også.. er bare bange for for forbinder det med "os to og mine lagner "

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Damien & Jamie!! Love those names.. 

Elsker dem også Damien er jeg dog nervøs for mange vil udtale med dansk udtale, det lyder ikke så godt synes jeg hehe

Anmeld

22. oktober 2011

Muhmi

Jeg har stemt Jamie, Sebastian (Ville dog bare bruge Bastian) og Damien.... Damien, har også selv været på tale herhjemme, det er super sødt, synes jeg

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg har stemt Jamie, Sebastian (Ville dog bare bruge Bastian) og Damien.... Damien, har også selv været på tale herhjemme, det er super sødt, synes jeg

Jeg synes også det er et super sødt navn

Anmeld

22. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Nåh piger.. er lige ano da vi selv er i tvivl om navnet og familien ikke skal vide noget vedr. navn endnu.

Men vi har da fundet lidt mulige navne, så hvad kan i bedst lide, gerne hvorfor og gerne hvis der er 2 navne i synes passer godt sammen

Takker, bukker og kaster blomster

Sebastian er klart det flotteste 

Og så Damien, hvis i skulle give et mellemnavn ud af de nævnte. 

Anmeld

22. oktober 2011

lycly

Jeg har stemt Jamie, de andre navne kan jeg slet ikke lide. Synes Matthew er et meget pænt navn, men alt for engelsk, det er for mange svært at udtale. 

Men Jamie kan jeg rigtig godt lide, selvom det også er meget engelsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.