Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har valgt Jamie og Xander.. Ville dog stave Xander med S.. Med X er for meget kendt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria_wt skriver: Jeg har valgt Jamie og Xander.. Ville dog stave Xander med S.. Med X er for meget kendt
Den har jeg også selv tænkt lidt over, det med Xét
synes mange af navnene er smukke, men kan super godt lide Xander. det er karftfuldt navn, og stavemåden gør det meget specielt.
Anonym skriver: Nåh piger.. er lige ano da vi selv er i tvivl om navnet og familien ikke skal vide noget vedr. navn endnu. Men vi har da fundet lidt mulige navne, så hvad kan i bedst lide, gerne hvorfor og gerne hvis der er 2 navne i synes passer godt sammen Takker, bukker og kaster blomster
Nåh piger.. er lige ano da vi selv er i tvivl om navnet og familien ikke skal vide noget vedr. navn endnu.
Men vi har da fundet lidt mulige navne, så hvad kan i bedst lide, gerne hvorfor og gerne hvis der er 2 navne i synes passer godt sammen
Takker, bukker og kaster blomster
Damien & Jamie!! Love those names..
Lone Jakobsen skriver: synes mange af navnene er smukke, men kan super godt lide Xander. det er karftfuldt navn, og stavemåden gør det meget specielt.
Sådan har jeg det også.. er bare bange for for forbinder det med "os to og mine lagner "
Misselbek skriver: Damien & Jamie!! Love those names..
Elsker dem også Damien er jeg dog nervøs for mange vil udtale med dansk udtale, det lyder ikke så godt synes jeg hehe
Jeg har stemt Jamie, Sebastian (Ville dog bare bruge Bastian) og Damien.... Damien, har også selv været på tale herhjemme, det er super sødt, synes jeg
Muhmi skriver: Jeg har stemt Jamie, Sebastian (Ville dog bare bruge Bastian) og Damien.... Damien, har også selv været på tale herhjemme, det er super sødt, synes jeg
Jeg synes også det er et super sødt navn
Sebastian er klart det flotteste
Og så Damien, hvis i skulle give et mellemnavn ud af de nævnte.
Jeg har stemt Jamie, de andre navne kan jeg slet ikke lide. Synes Matthew er et meget pænt navn, men alt for engelsk, det er for mange svært at udtale.
Men Jamie kan jeg rigtig godt lide, selvom det også er meget engelsk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128