Hvad synes i om navnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Mico er bestemt også sødt.. kan jeg faktisk godt lide

taak

kan godt lide de navne alle ikk skal hedde.. det må ikk være så fedt at 5 på samme stue i børnehaven hedder det samme.. hedder selv maria og det var os et rigtig populært navn dengang hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg synes de to som passer bedst sammen er Jamie Sebastian. Det synes jeg klinger rigtig godt.

Egentlig er Matthew det navn, jeg bedst kan lide, men desværre er det ofte vanskeligt at udtale for skandinaviske tunger - min egen indberegnet - så jeg har ikke stemt på det alligevel. Det er så synd, når det bliver radbrækket.....

Det har vi faktisk selv tænkt mht Matthew, lidt øv men sådan er det jo. Er også selv glad for de 2 navne du nævner

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

taak

kan godt lide de navne alle ikk skal hedde.. det må ikk være så fedt at 5 på samme stue i børnehaven hedder det samme.. hedder selv maria og det var os et rigtig populært navn dengang hehe

Har det præcis på samme måde.. det må gerne være lidt anderledes

Anmeld

19. oktober 2011

Camulla

For guds skyld ikke Damien. Det er da ham den onde dreng fra Omen-filmene... Betyder det ikke djævel eller noget i den retning??

Jeg har stemt Sebastian  

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Camulla skriver:

For guds skyld ikke Damien. Det er da ham den onde dreng fra Omen-filmene... Betyder det ikke djævel eller noget i den retning??

Jeg har stemt Sebastian  

haha det ved jeg faktisk ikke.. altså det står bestemt heller ikke øverst på vores liste, men ja der var/er bare noget ved det vi godt kan lide

Anmeld

20. oktober 2011

Pigent

Anonym skriver:

Nåh piger.. er lige ano da vi selv er i tvivl om navnet og familien ikke skal vide noget vedr. navn endnu.

Men vi har da fundet lidt mulige navne, så hvad kan i bedst lide, gerne hvorfor og gerne hvis der er 2 navne i synes passer godt sammen

Takker, bukker og kaster blomster

Har stemt Jamie,Xander,Matthew og Sebastian. 

Anmeld

20. oktober 2011

Camillee

jeg kan bedst lide Xander,  ville bare stave det Sander (:

Anmeld

20. oktober 2011

Jeia

Har stemt Sebastian, kan også lide Xander, men ville stave det Sander

Anmeld

20. oktober 2011

dpb

Har stemt Matthew, men kan også godt lide Xander...

I modsætning til en del kan jeg ikke have navnet Sebastian... kan ikke høre det uden at tænke på krabben fra "den lille havfrue"!!

Tro mig vi havde problemer da vi skulle finde navne, af denne årsag Så vil sige held og lykke med at finde det perfekte navn

Qnuz

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

dpb skriver:

Har stemt Matthew, men kan også godt lide Xander...

I modsætning til en del kan jeg ikke have navnet Sebastian... kan ikke høre det uden at tænke på krabben fra "den lille havfrue"!!

Tro mig vi havde problemer da vi skulle finde navne, af denne årsag Så vil sige held og lykke med at finde det perfekte navn

Qnuz

nåh ja.. det er det krabben hedder haha... ja nu må vi se hvad vi beslutter os for, hvis vi når at beslutte og inden han bliver født... ellers går det jo nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.