Kan i mærke ægløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.539 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

C@mill@

God aften de damer....

Kan i mærke når i har ægløsning?? 

Hvis ja hvordan føles det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mutti2B

Ja for filan da. Det gør mere ondt end mens-smerter

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Ja, det er jeg ikke i tvivl om at jeg kan 

Jeg får sådan lidt murren i understellet samtidig med at det niver lidt i den ene side. Måneden efter er det så typisk den anden side, det niver i.

Men det er vist meget individuelt.

Har du ondt og tror måske det er æl?

Anmeld

19. oktober 2011

Nielsen1991

Oh yes, I can feel it

kan ikke rigtig forklare hvordan det følelses, men prøver da gerne.

jeg har som regel en lille form for kniv stik i den ene side (de sidste 2 gange har været i begge sider) og ellers har jeg en sjov udgave af mens smerter og enormt ondt i lænden. og det jeg mener med sjov er at jeg kan aldrig finde ud af om det gør ondt eller om det bare irritere enormt meget i forhold til mens smerter!

det først noget jeg for nylig er begyndt at kunne mærke. normalt har jeg været styret af p.piller, men efter jeg stoppede og efter 1 graviditet har jeg kunne mærke det hver måned, og har jeg haft taget en ÆL test så var den som regel knaldende positiv.

Anmeld

19. oktober 2011

Clisolka

C@mill@ skriver:

God aften de damer....

Kan i mærke når i har ægløsning?? 

Hvis ja hvordan føles det???

Yes yes, jeg vidste altid hvornår jeg havde ÆL lige inden jeg blev gravid... Nøøøj det gjorde ondt nogle gange. Efter jeg har født har jeg ikke styr på den mere pga. p-piller 

Mine symptomer var ømme bryster og lidt murren i understellet, men ikke smerter. 

Anmeld

19. oktober 2011

Muffinmus

når je ikker på prævention får jeg nogle gange mere ondt ved æl end mens...sådan rigtigt ondt og har slet ikke lyst til se xeller noget andet og får kvalme...ikke ret sjovt faktisk, såmeget rarere at være på prævention;-)

Anmeld

19. oktober 2011

Putomanen

Jeg kan altid mærke, når jeg har ÆL. Det stikker og niver, og gør faktisk ret ondt. Mens smerter ligger er normalt meget lavt i underlivet og ÆL-smerter er mere i siderne nederst i maven. Og så kan jeg ofte se det på mit udflåd, som bliver mere ægge-agtigt og slimet (lyder meget ulækkert). Og som prikken over i'et, så får jeg også mere lyst til sex

Anmeld

19. oktober 2011

Masig

Ja for pokker.. har det nu og sjovt nok har vi lige talt om herhjemme at det da er ganske ulogisk at jeg har så ondt som jeg har, for vi kan næsten ikke have sex, og det er jo pænt dumt når det lige er den dag der er vigtigst at have sex på....

Det niver og stikker helt vildt i den ene side af underlivet.. Derudover får jeg kvalme, brystspændinger og skal tisse helt vildt meget hver gang... Nårh ja og luft i maven får jeg også...

Jeg får også mere lyst til sex, hvilket jo er logisk nok, men bare rigtig surt når det gør så ondt som det gør, for når kæresten "støder på" oppe i mig (undskyld detaljerne) så jager det i hele maven og det gør bare sindssygt nas...

Anmeld

20. oktober 2011

C@mill@

Takkkk for alle svarene

Jeg har ik været på p piller i de 4 år vi har prøvet at få et barn og her de sidste par måneder har jeg virkelig ondt og tænker 2 ting; gravid og ægget der sætter sig fast eller æg løsning...

Jeg får desværre ik mere lyst til sex men det gør os ondt når vi har det som om han støder på noget, det forsvinder som regel efter de første par stød som om det hele li skal flytte sig

Bagefter `hæver`min mave som regel som om det hele er flyttet ud af

Har for 3 måneder siden æggeløsnings testet i et par måneder men synes ik testen blev positiv samtidig med smerterne eller os er det fordi man er så obs på kroppen når man tester hverdag at man ik kan mærke forskel '

Håber det er mn frugtbare periode der li har været der og de små svømmere finder den rigtige vej denne måned... Ville så gerne ku nå mit private mål som er børn inden jeg blir 25 år som jeg blir om under en måned

Anmeld

20. oktober 2011

Benjamins'mor

Nej, det har jeg aldrig nogensinde kunnet mærke.
Har stortset altid været på p-piller, men er jeg ikke mere, og kan ikke mærke det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.