Kløende eksem ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2009

Kvindemin

3 gangs mor skriver:

Er der nogle af jer der har fået det i løbet af graviditeten ??? små røde kløende knopper .. Av for søren På lår og det nederste af maven ,, Kan det være graviditets kløe ??

Ja søde, det havde jeg.
Det klør skisme, og tilsidst gør det helt ondt. Nederst på maven, og på lårene. Lige de steder jeg døjede med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Mathilde

Jeg har altid haft en sart hud, men efter jeg er blevet gravid har jeg fået noget der klør på ben og arme og der kommer sår fordi jeg klør så meget. For mit vedkommende hjælper det med fed creme eller olie efter jeg har været i bad.... Så vidt jeg ved er det bedst at undgå lange bade og for varmt vand, da det udtørrer huden og gør det værre.
Men det er rigtig belastende i længden!

Håber det snart bliver bedre

Anmeld

4. februar 2009

Kvindemin

Mathilde skriver:

Jeg har altid haft en sart hud, men efter jeg er blevet gravid har jeg fået noget der klør på ben og arme og der kommer sår fordi jeg klør så meget. For mit vedkommende hjælper det med fed creme eller olie efter jeg har været i bad.... Så vidt jeg ved er det bedst at undgå lange bade og for varmt vand, da det udtørrer huden og gør det værre.
Men det er rigtig belastende i længden!

Håber det snart bliver bedre

Man hører slet ikke fra dig mere Mathilse?
Har du det godt?

Knus

Anmeld

4. februar 2009

Kvindemin

Chritinap skriver:

Har du det godt?

Knus

Undskyld, Mathilde selvfølgelig.

Anmeld

5. februar 2009

Mathilde

Chritinap skriver:

Har du det godt?

Knus

Tak fordi du spørger til mig.

For det første har vi bøvl med vores computer. Vores bærbare er helt død og den anden vi har står i et rodeværelse, så det er ikke så tit jeg sidder ved den, for jeg kan ikke holde rodet ud
For det andet har jeg travlt lige pt med min skole. Jeg skal skrive større skriftelig her i uge 8 og det stresser mig lidt.
Oven i det skal vi flytte om ca. 3 uger, så der er bare meget at se til lige for tiden!!!

Men bortset fra det har jeg det godt og så snart jeg har lidt mere tid og overskud vender jeg tilbare på fuld styrke.

Knus fra Mathilde

Anmeld

5. februar 2009

Janni Pedersen

hej til jer med kløe, pyha det prøvede jeg selv da jeg var gravid og alt fra apoteket som jeg prøvede hjalp intet

jeg fandt noget som hjalp, men da vi ikke må reklamere her så er I velkomne til at kontakte mig via Putte772002@yahoo.dk

Anmeld

6. februar 2009

Mca<3

Hej var hos lægen i går ,, hun siger det er svampe inficeret eksem .. Nice he he Så har fået noget at smøre med ,,, nu må vi se om det hjælper

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Hej var hos lægen i går ,, hun siger det er svampe inficeret eksem .. Nice he he Så har fået noget at smøre med ,,, nu må vi se om det hjælper

Hi hi ja så var det da godt du kom til lægen Hvad sagde de til modermærket?
Knus

Anmeld

6. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hi hi ja så var det da godt du kom til lægen Hvad sagde de til modermærket?
Knus

Ja er efterhånden en rigtig charme- bøf Det jeg har fået at smøre med er også det jeg smører alle de gamle med i hjemme plejen he he ... Mit modermærke var bare tørt og irriteret så ingen alarm med det heldigvis Det ser ellers underligt ud ,, Der er sår på ,, men må jo stole på eksperten .

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ja er efterhånden en rigtig charme- bøf Det jeg har fået at smøre med er også det jeg smører alle de gamle med i hjemme plejen he he ... Mit modermærke var bare tørt og irriteret så ingen alarm med det heldigvis Det ser ellers underligt ud ,, Der er sår på ,, men må jo stole på eksperten .

Ej hvor sjovt har aldrig hørt om tørt modermærke hi hi men det sider jo os på maven og ens mave opføre sig jo dybt mærkeligt så hvorfor ikk hi hi... Men ja man bliver jo nød til at stole på eksperterne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.