Kløende eksem ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.428 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Mca<3

Er der nogle af jer der har fået det i løbet af graviditeten ??? små røde kløende knopper .. Av for søren På lår og det nederste af maven ,, Kan det være graviditets kløe ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

A.

det er nok hormon knopper (staves) dem haft jeg også..du kan bruge en rigtigt fedt krem til smøre det så er det ikke så irriterende...

Anmeld

4. februar 2009

Mca<3

agnieszka skriver:

det er nok hormon knopper (staves) dem haft jeg også..du kan bruge en rigtigt fedt krem til smøre det så er det ikke så irriterende...

Det virker bare så fugtigt og som om det bliver slemmere når jeg tilfører fugt Ved at blive åndsvag ..

Anmeld

4. februar 2009

A.

3 gangs mor skriver:

Det virker bare så fugtigt og som om det bliver slemmere når jeg tilfører fugt Ved at blive åndsvag ..

kender det godt haft det næsten overalt på kropen..men har fået nemlig af vide at skal smøre det i meget fedt krem eller i bad par gang om dagen men ring til læen og høre ad..bedre en gang for meget end for lidt..

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Er der nogle af jer der har fået det i løbet af graviditeten ??? små røde kløende knopper .. Av for søren På lår og det nederste af maven ,, Kan det være graviditets kløe ??

Jeg har præsis det samme og haft det længe og jeg fik at vide det var graviditets kløende og det er PISSE irriterende hi hi

Anmeld

4. februar 2009

Mca<3

agnieszka skriver:

kender det godt haft det næsten overalt på kropen..men har fået nemlig af vide at skal smøre det i meget fedt krem eller i bad par gang om dagen men ring til læen og høre ad..bedre en gang for meget end for lidt..

Ja må nok lige få det tjekket Gad< nødig have det i fjæset også lige pludselig

Anmeld

4. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Jeg har præsis det samme og haft det længe og jeg fik at vide det var graviditets kløende og det er PISSE irriterende hi hi

Ok sådan helt rødbelagt ?? UFF det er ikke nice ,,, har du forresten hørt om moder mærker kan te sig åndsvagt når man er gravid ???

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ok sådan helt rødbelagt ?? UFF det er ikke nice ,,, har du forresten hørt om moder mærker kan te sig åndsvagt når man er gravid ???

Jep sådan lidt rødbelagt men det ikke så slemt på mig mere men klør stadig.
Nej det har jeg ikke hørt noget om, jeg har selv et oki stort på den ene balle og det opføre sig helt normalt.

Anmeld

4. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Jep sådan lidt rødbelagt men det ikke så slemt på mig mere men klør stadig.
Nej det har jeg ikke hørt noget om, jeg har selv et oki stort på den ene balle og det opføre sig helt normalt.

Har et på maven som opfører sig yders underligt ,, Må nok få lægen til at tjekke dette også ,, Jeg er sgu en køn en efterhånden

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Har et på maven som opfører sig yders underligt ,, Må nok få lægen til at tjekke dette også ,, Jeg er sgu en køn en efterhånden

Ja for søren det skal du ha tjekket de må vist ikke opføre sig mærkeligt så vidt jeg ved dem skal man jo holde øje med. så afsted til lægen med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.