Hvor køber du babytøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Fenja09

STN skriver:

Hej piger

Min lille pige vokser hurtigt, og kan ikke passe str. 62 mere, så vi skal op i 68 nu Men gider ikke H&M mere - der køber jeg det meste tøj til hende, så vil gerne have lidt inspiration til, hvor man ellers kan købe babytøj (sådan til rimelige penge)..? Gerne på nettet, og det skal helst være noget med "spræl i" og en masse farver Så hvor køber I jeres tøj til jeres små piger..?

Handler faktisk kun børnetøj over nettet på Pompdelux.dk men deres størrelser starter fra 80 og er ikke pang farver. Dog har de lidt mere farve nu her hvor vi går sommeren i møde. Ellers har jeg købt i en butik inde i byen, hvor de har Småfolk, Krutter, Holly´s og alle de andre "kendte" mærker. Name It synes jeg også har lidt engang imellem.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Sitrani

Lunae skriver:

Jeg har en masse tøj til salg i str 68, hvis du er interesseret

Nu bruger min datter str. 92-98, så det er et meget gammelt oplæg du har svaret på hehe...

Anmeld

18. april 2013

Sitrani

Fenja09 skriver:

Handler faktisk kun børnetøj over nettet på Pompdelux.dk men deres størrelser starter fra 80 og er ikke pang farver. Dog har de lidt mere farve nu her hvor vi går sommeren i møde. Ellers har jeg købt i en butik inde i byen, hvor de har Småfolk, Krutter, Holly´s og alle de andre "kendte" mærker. Name It synes jeg også har lidt engang imellem.

/Fenja

Hey - det er vidst et gammelt indlæg af mine, som du har svaret på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.