Hvor køber du babytøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
12 svar
1 synes godt om
19. oktober 2011

Sitrani

Hej piger

Min lille pige vokser hurtigt, og kan ikke passe str. 62 mere, så vi skal op i 68 nu Men gider ikke H&M mere - der køber jeg det meste tøj til hende, så vil gerne have lidt inspiration til, hvor man ellers kan købe babytøj (sådan til rimelige penge)..? Gerne på nettet, og det skal helst være noget med "spræl i" og en masse farver Så hvor køber I jeres tøj til jeres små piger..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Sitrani

19. oktober 2011

Maja_4000

Hvis det er , har jeg en masse til salg Hehe
Køber i H&M , BabySam , Mille Malle , hoppeloppe.dk , ellos.dk .. Og mange andre steder xD

Anmeld

19. oktober 2011

Clisolka

STN skriver:

Hej piger

Min lille pige vokser hurtigt, og kan ikke passe str. 62 mere, så vi skal op i 68 nu Men gider ikke H&M mere - der køber jeg det meste tøj til hende, så vil gerne have lidt inspiration til, hvor man ellers kan købe babytøj (sådan til rimelige penge)..? Gerne på nettet, og det skal helst være noget med "spræl i" og en masse farver Så hvor køber I jeres tøj til jeres små piger..?

Jeg køber meget igennem Name It's hjemmeside: 

http://dk.bestseller.com/name-it/?gclid=CP3t6cui9asCFUPxzAodkkKYsQ

Ellers bruger jeg også www.smartkidz.dk og Ellos 

Anmeld

19. oktober 2011

moars

STN skriver:

Hej piger

www.kids-world.dk

www.trendsales.dk (brugt)

bilka, føtex osv. synes jeg også tit har ok tøj.

og så div. hjemmesider, hvor der tit er udsalg på de forskellige lidt dyrere varer..

Ja handler alle mulige forskellige steder.

Anmeld

18. april 2013

Hawra

Hej

Prøv www.mastoj.dk

Ny hjemmeside med billigt og lækkert tøj, synes jeg...

De kan levere samme dag i KBH .. Dem kan jeg godt anbefale

Anmeld

18. april 2013

Lunae

STN skriver:

Hej piger

Jeg har en masse tøj til salg i str 68, hvis du er interesseret

Anmeld

18. april 2013

Lene Unik

Jeg har babytøj i str. 68 i webshoppen - lige nu er der rabat på en del af det - frem til søndag. Du kan se det samlede i str. 68 her:

http://www.unik-kids.dk/shop/stoerrelse-68-36c1.html

Anmeld

18. april 2013

modesty

Hawra skriver:

Hej

Prøv www.mastoj.dk

Ny hjemmeside med billigt og lækkert tøj, synes jeg...

De kan levere samme dag i KBH .. Dem kan jeg godt anbefale

Har du stavet det rigtigt? Siden findes ikke. 

Anmeld

18. april 2013

Benjamins'mor

Bilka, Føtex, h&m, name it, har også købt lidt brugt indimellem, men det sker sjællendt. Boqi - en tøjbutik til børn her i byen. Og ellers alle andre steder når det er på tilbud eller udsalg .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.