hmm det siges at-..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej vidunderlige mennesker, lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med..
det siges at det er ligeså normalt ikke at have sin mens som hvis man har mens under graviditeten, er det korekt??
-og hvis hvordan finder man så ud a man er gravid hvis man for sin mens relmæssigt..

håber nogle kan hjælpe eller selv har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

madsenmor

jeg tror ikke det er normalt at have sin mens under en graviditet... men det sker ja...

enten tester man under alle om stændiheder ellers må man jo vente og se på et tidspunk vil man jo få veer hvis man er gravid... men jeg ville personligt teste hvis du har mistanke om at du måske er gravid til trods for mens

Anmeld

19. oktober 2011

Muffinmus

I de fleste tilfælde har man jo haft sex uden prævention, og man kan sagtens få flere graviditetssymptomer, hvis man ellers kan finde ud af at læse sin krop...og det gør de fleste der prøver at få børn jo:-)

Men ellers må man jo teste hvis man fæler der er noget, og gør man ikke det, finder man som regel ud af det efter nogle uger alligevel, selv om der dog findes nogle der kan gå flere mdr:-)

Men vi snakker meget få % jo der får normal mens, de fleste får måske bare en lille blødning eller kun få dage.

Anmeld

19. oktober 2011

Masig

ca 25% får en hormonel blødning på nogenlunde samme tidspunkt som mens ville være kommet... Så det er faktisk ret mange, men den er som regel ikke lige så kraftig som en almindelig mens... Så hvis du har mistanke om graviditet, synes jeg da bare du skal teste selvom du bløder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.