Uuhh det bliver spændende :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

LSM

Har endnu ikke testet, væbner mig med tålmodighed, venter lige nogle dage endnu, i håb om en positiv test

Krydser fingre for jeg er blevet gravid

Til jer der har normal cyklus, har i oplevet at menstrationen har været udsat under PB?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Flot, at du kan tøjle testtrangen Tror selv, at jeg har rygrad som en regnorm, når testdag nærmer sig

Har du testdag idag?

Krydser i hvert fald fingre for dig

Jeg har kun haft mens en gang siden jeg stoppede med p-piller og der kom den på slaget, så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Men synes tit man hører, at den kan blive udskudt fordi man måske tænker meget over om den kommer eller ej...

Men håber da den bliver væk fordi der vokser en lille spire i din mave

Anmeld

19. oktober 2011

LSM

FruHimmelblå skriver:

Flot, at du kan tøjle testtrangen Tror selv, at jeg har rygrad som en regnorm, når testdag nærmer sig

Har du testdag idag?

Krydser i hvert fald fingre for dig

Jeg har kun haft mens en gang siden jeg stoppede med p-piller og der kom den på slaget, så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Men synes tit man hører, at den kan blive udskudt fordi man måske tænker meget over om den kommer eller ej...

Men håber da den bliver væk fordi der vokser en lille spire i din mave

Ja jeg har test dag idag

Er da også meget spændt, men prøver at lade være med at tænke for meget på det´.

Og synes da egentlig det går meget godt det er faktisk først her igår jeg kom til at tænke, uh det bliver spændende og se om min menstration kommer i morgen.

Nu må vi se, det er jo første forsøg, stoppede dog på p-piller for 4 måneder siden, og har haft regelmæssig cyklus på 30 dage lige siden,

Så jeg HÅBER  

Hvor længe har du været igang med PB?

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Umiddelbart lyder det da utrolig lovendeOg ifølge statistikken, så er der jo nogen, der skal blive gravide i første forsøg Hvorfor ikke dig Og at din cyklus har været regelmæssig er da enormt positivt. Det gør det alt andet lige noget nemmere at blive gravid

Det er vores første forsøg, men jeg kan ikke lade være med at håbe, at det lykkes med samme Især fordi det min søn er lavet i første forsøg. Men det betyder jo desværre slet ikke at det også bliver sådan nu 

Men derfor kan man vel stadig håbe noget så inderligt

Anmeld

19. oktober 2011

LSM

FruHimmelblå skriver:

Umiddelbart lyder det da utrolig lovendeOg ifølge statistikken, så er der jo nogen, der skal blive gravide i første forsøg Hvorfor ikke dig Og at din cyklus har været regelmæssig er da enormt positivt. Det gør det alt andet lige noget nemmere at blive gravid

Det er vores første forsøg, men jeg kan ikke lade være med at håbe, at det lykkes med samme Især fordi det min søn er lavet i første forsøg. Men det betyder jo desværre slet ikke at det også bliver sådan nu 

Men derfor kan man vel stadig håbe noget så inderligt

Ja man kan jo kun håbe

Hvor gammel er din søn?

Det her er første barn vi forsøger, så bliver rigtig spændende

Hvornår har du testdag?

Krydser fingre for det lykkedes 1. gang for jer

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Han er 1½, gud hvor går tiden bare stærkt Jeg synes det var igår han blev født 

Ja, det er da rigtig spændende når nu det er den første Det er en STOR og fantastisk beslutning, at man nu vil gøre to til tre (Eller tre til fire, eller fire til fem osv)

Jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg har testdag, for jeg har kun haft en cyklus siden jeg stoppede med p-piller. Men jeg tror, at den må ligge omkring d. 6-8 november. Puha der er godt nok længe til

Håber jeg har din rygrad, når jeg nærmer mig testdag

Anmeld

19. oktober 2011

LSM

FruHimmelblå skriver:

Han er 1½, gud hvor går tiden bare stærkt Jeg synes det var igår han blev født 

Ja, det er da rigtig spændende når nu det er den første Det er en STOR og fantastisk beslutning, at man nu vil gøre to til tre (Eller tre til fire, eller fire til fem osv)

Jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg har testdag, for jeg har kun haft en cyklus siden jeg stoppede med p-piller. Men jeg tror, at den må ligge omkring d. 6-8 november. Puha der er godt nok længe til

Håber jeg har din rygrad, når jeg nærmer mig testdag

Jeg har da også haft lyst til at teste

men prøver at bide det i mig, da mange jo skal en del dage over testdag før de tester positiv, og kan jo være menstrationen kommer imorgen, man ved jo aldrig

Hvornår testede du positiv med din den første?

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Jeg mener at jeg har læst at over 80% kan teste positivt 14 dage efter æl. Ikke for at friste dig eller noget Jamen, jeg testede positivt 4+0, men til nf blev jeg så sat to dage tilbage, så jeg var faktisk kun 3+5 Det er nok også derfor, jeg tror at jeg får svært ved at vente helt til testdag, når jeg nu kunne teste positivt før sidst. Men igen, man kan jo ikke altid sammenligne.

Har du tænkt dig at teste imorgen tidlig?

Anmeld

19. oktober 2011

LSM

FruHimmelblå skriver:

Jeg mener at jeg har læst at over 80% kan teste positivt 14 dage efter æl. Ikke for at friste dig eller noget Jamen, jeg testede positivt 4+0, men til nf blev jeg så sat to dage tilbage, så jeg var faktisk kun 3+5 Det er nok også derfor, jeg tror at jeg får svært ved at vente helt til testdag, når jeg nu kunne teste positivt før sidst. Men igen, man kan jo ikke altid sammenligne.

Har du tænkt dig at teste imorgen tidlig?

Oki

Nej ikke i morgen tidlig, har bevidst ikke købt nogle tests hjem, og skal møde på job kl 7 i morgen så det får jeg slet ikke tid til  

Men måske fredag eller lørdag morgen, hvis ikke menstrationen dukker op inden

for at den ikke dukker op.

Min veninde har lige testet positiv og kunne først gøre det 5+0

Anmeld

19. oktober 2011

FruHimmelblå

Hatten af for dig, det er sku flot

Det var godt nok sent, men der er jo nogen, som bare er langsommere til at danne HCG end gennemsnittet. Og tillykke til hende forresten Det hjælper rigtigt meget på ens egen skrukhed, når veninderne tester positivt, ikke

Håber for dig at mens holder sig langt væk og regner med en opdatering en af dagene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.