Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så smukt!! - hvor er han dog en dygtig håndværker...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver: Hej piger. så fik jeg sørme min bedstefar overtalt til at jeg måtte prøve at sælge noget af hans sager.. de ting der er billeder af her er noget han har klar. priserne er pp billed 1-4: 150 kr billed 5+6: 460 kr (dette er pga larvefødderne som han bruger rigtig laaang tid på )
Hej piger. så fik jeg sørme min bedstefar overtalt til at jeg måtte prøve at sælge noget af hans sager..
de ting der er billeder af her er noget han har klar.
priserne er pp
billed 1-4: 150 kr
billed 5+6: 460 kr (dette er pga larvefødderne som han bruger rigtig laaang tid på )
Hvor er det smukt.
Skriver lige så jeg kan finde tråden igen. Synes det er billigt med alt det arbejde der må være i det.
celkt skriver: så smukt!! - hvor er han dog en dygtig håndværker...
Noahmor skriver: Hvor er det smukt. Skriver lige så jeg kan finde tråden igen. Synes det er billigt med alt det arbejde der må være i det.
kan du undersøde hvad det vil koste at sende den på billede 2 og er det samme pris hvis jeg heller vil have billede 3.
det koster 46 kr med a post og 40 kr med b post og ja det er samme pris
Hej!Jeg er meget interesseret i at købe den lille kran på billede 2 Er den solgt? (Eller er der flere af slagsen..?)Kram...
Billemyre skriver: Hej!Jeg er meget interesseret i at købe den lille kran på billede 2 Er den solgt? (Eller er der flere af slagsen..?)Kram...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128