træ legetøj -nu med lidt flere billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. oktober 2011

Mussen2

Det er bare super flot. Jeg tænker lidt på om det er til pynt eller det er til leg? Kan en på 1-1½ have glæde af den og er det uden små løse dele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Nettemor

Mussen2 skriver:

Det er bare super flot. Jeg tænker lidt på om det er til pynt eller det er til leg? Kan en på 1-1½ have glæde af den og er det uden små løse dele?

Altså min dreng på 19 mdr elsker at lege med det. Den eneste han ikke får lov at lege med er den helt store kran med larvefødder og det er pga alle Snorene..

Anmeld

21. oktober 2011

Nettemor

Stjernestoev skriver:

GUD hvor er det flot!
Og priserne er fandme billige. Jeg tror du skal kontakte nogle øko børnetøjsbutikker. Tror de ville være interreseret, da folk der går op i økologi tit også helst vil have trælegetøj.
Måske renleg.dk? Jeg har ingen børn, men når jeg får, er det helt klart noget som jeg ville elske

Tak det skal jeg da lige nævne for ham

Anmeld

21. oktober 2011

Lone Jakobsen

super at du fik lov til at sælge noget af det for ham. er sikker på at du sagtens kan få det solgt

Anmeld

21. oktober 2011

dorthemus

Respekt Det er virkelig smukke ting

Anmeld

21. oktober 2011

Nettemor

Lone Jakobsen skriver:

super at du fik lov til at sælge noget af det for ham. er sikker på at du sagtens kan få det solgt

Det håber jeg da jeg kan især fordi han ikke tror på det men nu må vi se..

Anmeld

23. oktober 2011

Sofia

MEget meget flot!

Anmeld

26. oktober 2011

Giraffen

nettemor skriver:

Hej piger. så fik jeg sørme min bedstefar overtalt til at jeg måtte prøve at sælge noget af hans sager..

de ting der er billeder af her er noget han har klar.

priserne er pp

billed 1-4: 150 kr

billed 5+6: 460 kr (dette er pga larvefødderne som han bruger rigtig laaang tid på )

Nu skriver jeg lige mens jeg husker det

men jeg skal 100% købe en af de træ-maskiner der op til jul

Jeg skal hvertfald ha én til min lille fætter fra juni, som vil elske at få sådan en

Hvis vi til MD scanning får af vide vi skal ha en dreng, så bliver vi nødt til at købe to så vi også selv ka få en

Så nu er det her mere så jeg bedre selv husker det og tøv ikke med at huske mig på det efter 3. november ;-)

Anmeld

26. oktober 2011

Nettemor

Giraffen skriver:

Nu skriver jeg lige mens jeg husker det

men jeg skal 100% købe en af de træ-maskiner der op til jul

Jeg skal hvertfald ha én til min lille fætter fra juni, som vil elske at få sådan en

Hvis vi til MD scanning får af vide vi skal ha en dreng, så bliver vi nødt til at købe to så vi også selv ka få en

Så nu er det her mere så jeg bedre selv husker det og tøv ikke med at huske mig på det efter 3. november ;-)

Det skal jeg da nok lige gøre

Anmeld

3. november 2011

Nettemor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.