græskarkerner ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.205 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Mum33

Når man nu laver Halloweenhoveder med ungerne, kan man så bruge græskarkernerne til noget? - eller skal de bare smides ud?

Nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

.....

I.E.K. skriver:

Når man nu laver Halloweenhoveder med ungerne, kan man så bruge græskarkernerne til noget? - eller skal de bare smides ud?

Nogle ideer?

Jeg mener at du kan lave ristede græskar kerner ud af dem

Anmeld

19. oktober 2011

Winnie

I.E.K. skriver:

Nogle ideer?

Jeg plejer at tørre dem i ovnen på meget lav varme i flere timer og så gemme dem i glas, og så bliver de spist som snack. 

Anmeld

19. oktober 2011

Babystar

I.E.K. skriver:

Nogle ideer?

Ristede græskarkærner

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=7636

Anmeld

19. oktober 2011

Mum33

Babystar skriver:

Ristede græskarkærner

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=7636

Takker. Det må prøves

Anmeld

19. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg plejer at lade dem tørre sådan af sig selv og så rister jeg dem med salt på panden og så bruges de som snacks...

I år bliver de gemt vi har kun lavet et lille græskar så der var ikke så mange, så de bliver gemt så vi kan så græskar i vores køkkenhave næste år...

Anmeld

13. marts 2012

Mette-mor

Du bør helt klart riste dem. Ristede græskarkerner smager forrygende. Det er  en sund snack, som kan være i køleskabet i op til et år. Her er en guide i, hvordan du tilbereder ristede græskarkerner. Det er meget sundere end søde sager, og så smager ristede græskarkerner bare fantastisk.

God fornøjelse 

Anmeld

13. marts 2012

Mira0911

Mette-mor skriver:

Du bør helt klart riste dem. Ristede græskarkerner smager forrygende. Det er  en sund snack, som kan være i køleskabet i op til et år. Her er en guide i, hvordan du tilbereder ristede græskarkerner. Det er meget sundere end søde sager, og så smager ristede græskarkerner bare fantastisk.

God fornøjelse 

Er så enig... det er bare GUF.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.