Gravid efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Til jer der har haft en spontan abort...

Jeg fik at vide at jeg først kunne forvente mens 4-6 uger efter men hvornår ved man så om man kan teste?

Altså det er gået 4 uger siden jeg begyndte at bløde første gang... Der blødte jeg dog kun 1 dag, så gik der 14 dage også blødte jeg svagt i 4 dage....

Men hvad så nu? Skal jeg gå ud fra den sidste meget svage blødning var min mens eller en del af min SA som kun varede 1 dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Til jer der har haft en spontan abort...

Jeg fik at vide at jeg først kunne forvente mens 4-6 uger efter men hvornår ved man så om man kan teste?

Altså det er gået 4 uger siden jeg begyndte at bløde første gang... Der blødte jeg dog kun 1 dag, så gik der 14 dage også blødte jeg svagt i 4 dage....

Men hvad så nu? Skal jeg gå ud fra den sidste meget svage blødning var min mens eller en del af min SA som kun varede 1 dag?

Hvor længe er der gået fra du mistede til du havde første blødning?

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

Hvor længe er der gået fra du mistede til du havde første blødning?

Jamen blødte kun 1 dag da jeg mistede også gik der 14 dage også blødte jeg igen, kun meget lidt men i 4 dage... Men mindre end normal mens.

Anmeld

19. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Jamen blødte kun 1 dag da jeg mistede også gik der 14 dage også blødte jeg igen, kun meget lidt men i 4 dage... Men mindre end normal mens.

så må du regne med at din mens var den der varede i de 4 dage der. Så beregn cyklus derefter, det ville jeg gøre.

Din menstruation kan være anderledes lige efter en abort. Jeg nåede slet ikke at få min mens efter jeg aborterede, før jeg var gravid igen

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

så må du regne med at din mens var den der varede i de 4 dage der. Så beregn cyklus derefter, det ville jeg gøre.

Din menstruation kan være anderledes lige efter en abort. Jeg nåede slet ikke at få min mens efter jeg aborterede, før jeg var gravid igen

Det er også mere med ÆL... hvornår jeg skal beregne den ca er der... Håber jo også jeg ikke når at få min mens igen Synes bare det er vildt hvis den allerede er kommet 14 dage efter!

Anmeld

19. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Det er også mere med ÆL... hvornår jeg skal beregne den ca er der... Håber jo også jeg ikke når at få min mens igen Synes bare det er vildt hvis den allerede er kommet 14 dage efter!

ja, det er ikke nemt at finde ud af. Men som udgangspunkt ville jeg nok regne min cyklus udfra den seneste blødning du har haft, og så finde ud af hvornår du derefter har ægløsning (ca 14 dage fra første menstruationsdag, plus minus)

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

ja, det er ikke nemt at finde ud af. Men som udgangspunkt ville jeg nok regne min cyklus udfra den seneste blødning du har haft, og så finde ud af hvornår du derefter har ægløsning (ca 14 dage fra første menstruationsdag, plus minus)

Ja men så skulle jeg have ÆL nu eller for et par dage siden men har slet ikke haft de smerter jeg plejer i forbindelse med ÆL...

Det er altså noget værre irriterende noget altså... ØV

Anmeld

19. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Ja men så skulle jeg have ÆL nu eller for et par dage siden men har slet ikke haft de smerter jeg plejer i forbindelse med ÆL...

Det er altså noget værre irriterende noget altså... ØV

ja øv Men har du prøvet at købe ægløsnings teste og se?

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

ja øv Men har du prøvet at købe ægløsnings teste og se?

Nej det har jeg ikke for har aldrig været nødvendigt før.... har sagtens kunne mærke når jeg havde ÆL så tænkte det ikek var nødvendigt

Anmeld

19. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke for har aldrig været nødvendigt før.... har sagtens kunne mærke når jeg havde ÆL så tænkte det ikek var nødvendigt

men det kan jo så blive nødvendigt for dig nu

Jeg ville skynde mig ned og købe nogle tests og teste idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.