er det dumt at teste nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er det dumt at teste idag? .. Jeg vil tro jeg først har test dag lørdag, min mens er blevet rykket mener jeg.. Men er det dumt at gøre nu? tænk nu hvis den er negativ :/ Vil bare gerne blive gravid med vores ønske baby! <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

slet ikke nogle? :/

Anmeld

19. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Er det dumt at teste idag? .. Jeg vil tro jeg først har test dag lørdag, min mens er blevet rykket mener jeg.. Men er det dumt at gøre nu? tænk nu hvis den er negativ :/ Vil bare gerne blive gravid med vores ønske baby! <3 

ja hvis du først har testdag på lørdag, er det da lidt dumt at teste allerede nu, da du kan risikerer at blive skuffet, og så kan du ikke engang regne med resultatet. Så jeg ville vente til testdag

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

ja hvis du først har testdag på lørdag, er det da lidt dumt at teste allerede nu, da du kan risikerer at blive skuffet, og så kan du ikke engang regne med resultatet. Så jeg ville vente til testdag

Okay Så må jeg nok hellere vente ) .. Kan du anbefale en test eller?

Anmeld

19. oktober 2011

maria87

Anonym skriver:

jeg synes det er dumt at teste nu, for du kan risikere at den er positiv, men at du får en sa... 

det har jeg oplevede, og blev så ked af det... 

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

jeg synes det er dumt at teste nu, for du kan risikere at den er positiv, men at du får en sa... 

det har jeg oplevede, og blev så ked af det... 

Okay tak for svar Må hellere vente ØVØV! hehe

Anmeld

19. oktober 2011

maria87

Anonym skriver:

Okay tak for svar Må hellere vente ØVØV! hehe

ja det er svært at vente  

Anmeld

19. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Okay Så må jeg nok hellere vente ) .. Kan du anbefale en test eller?

hmm jeg selv brugte bare de billige i netto og kvickly. Men har også hørt godt om clearblue tests, men de er vidst ret så dyre.

Hvis du er gravid så vil testen jo vise det uanset om testen har været billig eller dyr, så vil anbefale dig at købe de billige, og spare pengene på udstyr til din kommende bebs

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

hmm jeg selv brugte bare de billige i netto og kvickly. Men har også hørt godt om clearblue tests, men de er vidst ret så dyre.

Hvis du er gravid så vil testen jo vise det uanset om testen har været billig eller dyr, så vil anbefale dig at købe de billige, og spare pengene på udstyr til din kommende bebs

okay, men jeg siger mange tak for svar .. jeg har godt nok dem fra netto af lige nu så dem tager jeg bare  

Anmeld

19. oktober 2011

chael

Anonym skriver:

Ja selvom ventetiden er ufattelig lang, så ville jeg bide tændene sammen og vente med at teste til lørdag.

Det er så ærgeligt at teste negativ et par dage før. Så hellere holde humøret oppe og vente!!!

Pøj pøj med det!

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.