butikken tøj bamsen i århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Uhh elsker Ikea hi hi har kun været i århus et par gange men hold da op bilen har været proppet til randen og det ikke en lille bil skal det lige siges hi hi

hver gang vi er i århus skal jeg osse bare i ikea.. men det puslebord vi hva tænk os fra ikea gik vi far igen...

Så nu leder vi igen... Tror når vi flytter så køber jeg hele ikea... kæresten mener osse at jeg flytter ind ude i ikea når det nye åbner her i odense...

brunch til 1 kr ja så sulter jeg da ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

hver gang vi er i århus skal jeg osse bare i ikea.. men det puslebord vi hva tænk os fra ikea gik vi far igen...

Så nu leder vi igen... Tror når vi flytter så køber jeg hele ikea... kæresten mener osse at jeg flytter ind ude i ikea når det nye åbner her i odense...

brunch til 1 kr ja så sulter jeg da ikke

Ha ha...
Er de ved at lave om i odense? kørte i fra odense til århus for at komme i ikea hold da op

Anmeld

5. februar 2009

SaNiNa

ja ikea i odense har jo ingen ting... så vi tog lige et smut til århus men så besøget vi osse lige kærestens lillebror og hans kæreste de er flyttete til århus...

Men til sept kommer der en giga ikea til odense de er i fuld gang med at bygge men jeg syntes jo ikke det går stærkt nok... ville jo gerne have haft de var færdige igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.