butikken tøj bamsen i århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

SaNiNa

Nogen som har handlet der før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Mumto3

Jeg har lige handlet med dem over nettet, og fået en super god service!!!

jeg købte en babyalarm, hvor der var noget i vejen med det ene batteri. Hun undskyldte og sendte et nyt til mig.

Tit er det sådan at man skal returnere den defekte varer for at få den ombyttet til en anden. Men det så hun ingen grund til.

Anmeld

4. februar 2009

SaNiNa

det kan man da kalde god service...
Vi overvejer at kører til ikea århus og så ville vi lige kigge inde i butikken når vi nu alligevel er der oppe...

Anmeld

5. februar 2009

SaNiNa

Vi tog et smut ud i butikken igår og nøj hvor er den lille deres internet butik er hvis den de sælger fra...

Anmeld

5. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi købte i sin tid alt vores babyudstyr hos dem. Deres internetbutik har flere varenumre end fysisk. Det er en rigtig god butik, hvor service er i orden. Jeg kan klart anbefale jer at handle der.

Anmeld

5. februar 2009

SaNiNa

Vi købte ikke noget der... men vi fik da kigget på deres pusleborde ja de hvad et bord og et til at hænge op...

Tror osse det er en butik med rigtig god kundeservice...
Vi fandt da ud af at vi nok gerne vil have en giga og ko pulsetaske... men kæresten vil have den helt stor hvor jeg bare vil have en almindelig str.

Anmeld

5. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

Vi købte ikke noget der... men vi fik da kigget på deres pusleborde ja de hvad et bord og et til at hænge op...

Tror osse det er en butik med rigtig god kundeservice...
Vi fandt da ud af at vi nok gerne vil have en giga og ko pulsetaske... men kæresten vil have den helt stor hvor jeg bare vil have en almindelig str.

De har nogle Trille-pakker hvis man er til det mærke Vi fik en trille fix barnevogn, tremmeseng, dyne og pude, puslepude, dyne og pudebetræk og madrasser til seng og barnevogn for 4000 kr. Og så har de servicedeftersyn på barnevognen når den er 1 år gammel. Vi købte også vores klapvogn hos dem. En ABC - godt nok forrig års model - på tilbud til næsten ingen penge

Anmeld

5. februar 2009

lonemus

Sanne skriver:

Nogen som har handlet der før?

Ja, men kun over nettet.
Jeg havde købt en babyalarm, som jeg bare ikke syntes levede op til forventningerne. Jeg stod akut og manglede en babyalarm, så ringede de til mig og sagde de ville sende en ny model samme dag, også kunne jeg bare returnere de første ved lejlighed. Det gjorde jeg så og fik allerede dagen efter en ny, som lovet.
Så jeg har kun oplevet god service

Lone

Anmeld

5. februar 2009

SaNiNa

Jeanne skriver:

De har nogle Trille-pakker hvis man er til det mærke Vi fik en trille fix barnevogn, tremmeseng, dyne og pude, puslepude, dyne og pudebetræk og madrasser til seng og barnevogn for 4000 kr. Og så har de servicedeftersyn på barnevognen når den er 1 år gammel. Vi købte også vores klapvogn hos dem. En ABC - godt nok forrig års model - på tilbud til næsten ingen penge

vi har købt seng, og barnevognen er bestilt så det er kun puslebordet vi mangler

Anmeld

5. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

det kan man da kalde god service...
Vi overvejer at kører til ikea århus og så ville vi lige kigge inde i butikken når vi nu alligevel er der oppe...

Uhh elsker Ikea hi hi har kun været i århus et par gange men hold da op bilen har været proppet til randen og det ikke en lille bil skal det lige siges hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.