Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: Det er helt ok du spørger Nej ingen kan tvinge nogen til at blive sat igang... Men det anbefales da moderkagens funktion svækkes omkring 41-42 uger.Og jeg må kun føde hjemme til 41+6 så uanset hvad bliver det en hospitals fødsel hvis ik jeg er sp heldig og den stædige unge vil ud før Men tak for vesstøv og tanker Go aften
Det er helt ok du spørger Nej ingen kan tvinge nogen til at blive sat igang... Men det anbefales da moderkagens funktion svækkes omkring 41-42 uger.Og jeg må kun føde hjemme til 41+6 så uanset hvad bliver det en hospitals fødsel hvis ik jeg er sp heldig og den stædige unge vil ud før Men tak for vesstøv og tanker Go aften
Ja, det med moderkagen har jeg også fået afvide.. Der er meget diskussion om det og hvornår man bør sætte i gang, i øjeblikket..
EJ MEN SÅ! skal hun jo bare ud den lille skid! Så forstår jeg godt at du er ked og skuffet når du har sådan en deadline hængende over hovedet. Farmand må lige tage et par alvorsord med den lille dame. -Jeg håber virkelig at du går igang selv så du kan få din drømmefødsel!!
Leonora skriver: Bare et lille tude indlæg fra mig...Er idag 41+3 og har været til igangsættelses samtale på Hvidovre. Jeg bliver sat igang søndag morgen kl 8.45 hvis ikke der sker noget inden.Er ved at miste troen på at jeg selv går i fødsel....Har siden fredag haft regelmæssige plukveer hver 10 min. Men de tager ikke til og de gør ikke ondt....og er træt af at tro at NU sker der noget... Bliver snyt hele tiden.Og jeg ville jo så gerne føde hjemme eller i det mindste selv få veer eller vandafgang uden at der pilles ved mit understel Nå men ud kommer hun jo nok i løbet af søndag eller mandag. Skal bare lige sluge at drømmen om hjemmefødsel måske går i vasken.Ville ik så meget andet end bare at få luftet lidt ud Go dag til alle jer skønne tøser
Bare et lille tude indlæg fra mig...Er idag 41+3 og har været til igangsættelses samtale på Hvidovre. Jeg bliver sat igang søndag morgen kl 8.45 hvis ikke der sker noget inden.Er ved at miste troen på at jeg selv går i fødsel....Har siden fredag haft regelmæssige plukveer hver 10 min. Men de tager ikke til og de gør ikke ondt....og er træt af at tro at NU sker der noget... Bliver snyt hele tiden.Og jeg ville jo så gerne føde hjemme eller i det mindste selv få veer eller vandafgang uden at der pilles ved mit understel Nå men ud kommer hun jo nok i løbet af søndag eller mandag. Skal bare lige sluge at drømmen om hjemmefødsel måske går i vasken.Ville ik så meget andet end bare at få luftet lidt ud Go dag til alle jer skønne tøser
uhhh håber da virkelig for dig, at du får din hjemmefødsel... men hvis ikke bliver resultatet stadig en pragtfuld datter :-D
knuss herfra
Line&Liam&Milan skriver:Sex støvsug hop på trampolin kan den baby så komme til verden som mor ønsker Basta krydser alt for at det stædige ræd finder vejen ud
Jelles skriver: uhhh håber da virkelig for dig, at du får din hjemmefødsel... men hvis ikke bliver resultatet stadig en pragtfuld datter :-D knuss herfra
Miia90 skriver:
Jeg hepper hvert sekund på lille prinsessen og GLÆDER mig inderligt til at hun ligger i tante Fies arme! NØJH det bliver mirakuløst og fantastisk! Jeg tror stadig, at du når din drømmefødsel min skat
Du er den sejeste og mest tapre veninde/mor i hele verdenElsker jer!
Violamusensmor skriver: Jeg hepper hvert sekund på lille prinsessen og GLÆDER mig inderligt til at hun ligger i tante Fies arme! NØJH det bliver mirakuløst og fantastisk! Jeg tror stadig, at du når din drømmefødsel min skat Du er den sejeste og mest tapre veninde/mor i hele verdenElsker jer!
Leonora skriver: Åhhhh håber sådan jeg når det inden søndag morgen...Synes det er lige fra dejene yderlighed til den anden...fra tanker om hjemmefødsel til hospitalisering med vedrop, slanger og sug...øv øv og atter øv..Jeg er sygeplejerske og foretrækker hospitalet i arb tiden og hvor det er mig der har kitlen påGo eftermiddag og aften
Åhhhh håber sådan jeg når det inden søndag morgen...Synes det er lige fra dejene yderlighed til den anden...fra tanker om hjemmefødsel til hospitalisering med vedrop, slanger og sug...øv øv og atter øv..Jeg er sygeplejerske og foretrækker hospitalet i arb tiden og hvor det er mig der har kitlen påGo eftermiddag og aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128