Nu ryger drømmen om hjemmefødsel snart :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

L-Mortil3

Sex støvsug hop på trampolin kan den baby så komme til verden som mor ønsker Basta krydser alt for at det stædige ræd finder vejen ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Nina Amelia

Leonora skriver:

Det er helt ok du spørger
Nej ingen kan tvinge nogen til at blive sat igang... Men det anbefales da moderkagens funktion svækkes omkring 41-42 uger.

Og jeg må kun føde hjemme til 41+6 så uanset hvad bliver det en hospitals fødsel hvis ik jeg er sp heldig og den stædige unge vil ud før

Men tak for vesstøv og tanker

Go aften

Ja, det med moderkagen har jeg også fået afvide.. Der er meget diskussion om det og hvornår man bør sætte i gang, i øjeblikket..

EJ MEN SÅ! skal hun jo bare ud den lille skid! Så forstår jeg godt at du er ked og skuffet når du har sådan en deadline hængende over hovedet. Farmand må lige tage et par alvorsord med den lille dame.
-Jeg håber virkelig at du går igang selv så du kan få din drømmefødsel!!

Anmeld

19. oktober 2011

Miia90

19. oktober 2011

Jelles

Leonora skriver:

Bare et lille tude indlæg fra mig...
Er idag 41+3 og har været til igangsættelses samtale på Hvidovre. Jeg bliver sat igang søndag morgen kl 8.45 hvis ikke der sker noget inden.

Er ved at miste troen på at jeg selv går i fødsel....
Har siden fredag haft regelmæssige plukveer hver 10 min. Men de tager ikke til og de gør ikke ondt....og er træt af at tro at NU sker der noget... Bliver snyt hele tiden.

Og jeg ville jo så gerne føde hjemme eller i det mindste selv få veer eller vandafgang uden at der pilles ved mit understel

Nå men ud kommer hun jo nok i løbet af søndag eller mandag. Skal bare lige sluge at drømmen om hjemmefødsel måske går i vasken.

Ville ik så meget andet end bare at få luftet lidt ud

Go dag til alle jer skønne tøser

uhhh håber da virkelig for dig, at du får din hjemmefødsel... men hvis ikke bliver resultatet stadig en pragtfuld datter :-D

knuss herfra

Anmeld

19. oktober 2011

Leonora

Line&Liam&Milan skriver:

Sex støvsug hop på trampolin kan den baby så komme til verden som mor ønsker Basta krydser alt for at det stædige ræd finder vejen ud

Hi hi er prøvet lige bortset fra trambilinen ... Ved ik lige hvor jeg skal finde den

Må dog indrømme at det ik er den store ex lyst der præger mit liv lige ... Men hvis det kan få ungen ud så må jeg tage mig sammen

Tak for tanken og go aften

Anmeld

19. oktober 2011

Leonora

Jelles skriver:

uhhh håber da virkelig for dig, at du får din hjemmefødsel... men hvis ikke bliver resultatet stadig en pragtfuld datter :-D

knuss herfra

Tak for de søde ord og ja vi ved jo at hun er ude i næste uge

Anmeld

19. oktober 2011

Leonora

Miia90 skriver:

Tak og til dig også

Anmeld

19. oktober 2011

Violamusensmor

Leonora skriver:

Bare et lille tude indlæg fra mig...
Er idag 41+3 og har været til igangsættelses samtale på Hvidovre. Jeg bliver sat igang søndag morgen kl 8.45 hvis ikke der sker noget inden.

Er ved at miste troen på at jeg selv går i fødsel....
Har siden fredag haft regelmæssige plukveer hver 10 min. Men de tager ikke til og de gør ikke ondt....og er træt af at tro at NU sker der noget... Bliver snyt hele tiden.

Og jeg ville jo så gerne føde hjemme eller i det mindste selv få veer eller vandafgang uden at der pilles ved mit understel

Nå men ud kommer hun jo nok i løbet af søndag eller mandag. Skal bare lige sluge at drømmen om hjemmefødsel måske går i vasken.

Ville ik så meget andet end bare at få luftet lidt ud

Go dag til alle jer skønne tøser

Jeg hepper hvert sekund på lille prinsessen og GLÆDER mig inderligt til at hun ligger i tante Fies arme! NØJH det bliver mirakuløst og fantastisk! Jeg tror stadig, at du når din drømmefødsel min skat

Du er den sejeste og mest tapre veninde/mor i hele verdenElsker jer!

Anmeld

19. oktober 2011

Leonora

Violamusensmor skriver:

Jeg hepper hvert sekund på lille prinsessen og GLÆDER mig inderligt til at hun ligger i tante Fies arme! NØJH det bliver mirakuløst og fantastisk! Jeg tror stadig, at du når din drømmefødsel min skat

Du er den sejeste og mest tapre veninde/mor i hele verdenElsker jer!

Åhhhhhh tak sødeste skatte mus..
Jeg er heldig at have en veninde som dig

Kys og tusind kram din Lou

Anmeld

19. oktober 2011

Zafir

Leonora skriver:

Åhhhh håber sådan jeg når det inden søndag morgen...

Synes det er lige fra dejene yderlighed til den anden...fra tanker om hjemmefødsel til hospitalisering med vedrop, slanger og sug...øv øv og atter øv..

Jeg er sygeplejerske og foretrækker hospitalet i arb tiden og hvor det er mig der har kitlen på

Go eftermiddag og aften

Jeg forstår dig rigtig godt!!! - Puster og pruster alt hvad jeg kan efter dig!
Jeg gik med nøjagtig de samme tanker i min graviditet med Idun.

Husk på at det er altså yderst sjældent at man går til 42+0

VI HÅÅÅÅÅÅÅÅBER!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.