Lækkert tøj str.XS - M, meste ubrugt og stadig med mærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. december 2011

Rsa

RQK skriver:

Kunne da godt lige bruge den der fra Gina Tricot på billede 9 Hvor meget er det egentlig i porto?

Den fylder ikke så meget, så vil skyde på en porto pris på 16 kr.

ALtså en total pris på 36 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Rsa

LouiseVous skriver:

Go pris incl porto for billed 1, 7 og 8??

Det bliver 180 kr for de 3 dele, men vi kan sige 190 kr inklusiv porto - så betaler jegd et meste af den

Anmeld

18. december 2011

Saram

Er ret vild med trøjen på billede nr 10..

Men altså er meget lille, så hvor lille er den ca? Synes nogle s'er er store i det til mig.. Hvis du fårstår hvad jeg mener?

Anmeld

18. december 2011

Rsa

Er ret vild med trøjen på billede nr 10..

Men altså er meget lille, så hvor lille er den ca? Synes nogle s'er er store i det til mig.. Hvis du fårstår hvad jeg mener?

Jeg synes faktisk den er ret lille og stram af en small at være også derfor jeg sælger den . plejer som regel godt at kunne klemme mig ned i en small, men den er meget stram til mig....

Så jeg vil sige, at det er en lille small - ville nærmere betegne den som en xs, selvom der står small i nakken!

Anmeld

14. januar 2012

Rsa

4. februar 2012

Rsa

Stadig ti, salg, bud medtages gerne

Anmeld

15. februar 2012

EKBJ

Rsa skriver:

Sælges da jeg må erkende, at jeg nok ikke kommer ned i den størrelse igen lige forløbig  Det ligger bare og fylder...
Modtager gerne bud.

Billede 1) Soaked poncho str.S, 30 kr SOLGT

Billede 2) Studio N.Y trøje, m. mærke. Str. S. 70 kr.

Billede 3) Modström stribet trøje, str.XS (kan sagtens gå for en S). Brugt 2 gange. Nypris 500. Pris 250 kr.

Billede 4) Vero moda kjole med fugle, str.M. Aldrig brugt. 30 kr

Billede 5) Gina Tricot cardigan str.S. Aldrig brugt eller vasket, mærket er dog taget af. 20 kr.

Billede 6) Vila nederdel str.S (lidt stor i størrelsen og kan godt passe en str.M) 50 kr.

Billede 7) Bik Bok leggins i denim look, str.M. Har 2 par, det ene aldrig brugt og det andet par brugt 1 gang!) SOLGT

Billede 8) Vila shorts str.M. Med mærke, 70 kr. SOLGT

Billede 9) Gina Tricot, hvid Basis tanktop, str.S. 20 kr (Aldrig brugt, med mærke) 

Billede 10) Gina tricot, beige basis trøje str.S. 20 kr (Aldrig brugt, med mærke)

Billede 11) Lyseblå shorts fra Nümph, kan smøges op. Str.36. Aldrig brug, med mærke. 50 kr.

Billede 12) Brun og blå stribet ONLY trøje, str.M. Aldrig brugt, med mærke. 30 kr

Fair pris for modström trøjen?

Anmeld

16. februar 2012

Rsa

EKBJ skriver:

Fair pris for modström trøjen?

Hmm.... Den fylder jo bare i skabet og vil egentlig gerne af med den. Har sat den til 250 kr, hvad bil du give?

Anmeld

16. februar 2012

**Ønskebabyen

Kunne godt være interesseret i billede 5 og billede 12

Anmeld

16. februar 2012

Rsa

Tøsen* skriver:

Kunne godt være interesseret i billede 5 og billede 12

De er ikke solgt endnu, så du skal være velkommen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.