Lækkert tøj str.XS - M, meste ubrugt og stadig med mærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.067 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Rsa

Sælges da jeg må erkende, at jeg nok ikke kommer ned i den størrelse igen lige forløbig  Det ligger bare og fylder...
Modtager gerne bud.

Billede 2) Studio N.Y trøje, m. mærke. Str. S. 70 kr.

Billede 3) Modström stribet trøje, str.XS (kan sagtens gå for en S). Brugt 2 gange. Nypris 500. Pris 250 kr.

Billede 4) Vero moda kjole med fugle, str.M. Aldrig brugt. 30 kr

Billede 5) Gina Tricot cardigan str.S. Aldrig brugt eller vasket, mærket er dog taget af. 20 kr.

Billede 6) Vila nederdel str.S (lidt stor i størrelsen og kan godt passe en str.M) 50 kr

Billede 9) Gina Tricot, hvid Basis tanktop, str.S. 20 kr (Aldrig brugt, med mærke) 

Billede 10) Gina tricot, beige basis trøje str.S. 20 kr (Aldrig brugt, med mærke)

Billede 11) Lyseblå shorts fra Nümph, kan smøges op. Str.36. Aldrig brug, med mærke. 50 kr.

Billede 12) Brun og blå stribet ONLY trøje, str.M. Aldrig brugt, med mærke. 30 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Rsa

BYD ENDELIG...

Anmeld

17. november 2011

Rsa

OPSEDASSE - BYD!!!! SKAL BARE AF MED DET!

Anmeld

19. november 2011

Nattan1986

Er intra i det hele, Undtat modstrøm trøje. Som nok bliver for lille. Send mig et mail

Anmeld

19. november 2011

Rsa

Nattan1986 skriver:

Er intra i det hele, Undtat modstrøm trøje. Som nok bliver for lille. Send mig et mail

Gør jeg

Anmeld

11. december 2011

Rsa

17. december 2011

Fru.Mäes <3

Rsa skriver:

Sælges da jeg må erkende, at jeg nok ikke kommer ned i den størrelse igen lige forløbig  Det ligger bare og fylder...
Modtager gerne bud.

Billede 1) Soaked poncho str.S, 30 kr

Billede 3) Modström stribet trøje, str.XS (kan sagtens gå for en S). Brugt 2 gange. Nypris 500. Pris 250 kr.

Billede 5) Gina Tricot cardigan str.S. Aldrig brugt eller vasket, mærket er dog taget af. 20 kr.

Billede 6) Vila nederdel str.S (lidt stor i størrelsen og kan godt passe en str.M) 50 kr.

Billede 7) Bik Bok leggins i denim look, str.M. Har 2 par, det ene aldrig brugt og det andet par brugt 1 gang!) 80 kr for begge par.

Billede 8) Vila shorts str.M. Med mærke, 70 kr. (Aldrig brugt.)

Billede 9) Gina Tricot, hvid Basis tanktop, str.S. 20 kr (Aldrig brugt, med mærke) 

Billede 10) Gina tricot, beige basis trøje str.S. 20 kr (Aldrig brugt, med mærke)

Billede 11) Lyseblå shorts fra Nümph, kan smøges op. Str.36. Aldrig brug, med mærke. 50 kr.

Billede 12) Brun og blå stribet ONLY trøje, str.M. Aldrig brugt, med mærke. 30 kr

Billede 12 - er det 30 kr. med eller uden Porto 

Anmeld

17. december 2011

Raj

Rsa skriver:

Modtager gerne bud.

Billede 1) Soaked poncho str.S, 30 kr

Billede 6) Vila nederdel str.S (lidt stor i størrelsen og kan godt passe en str.M) 50 kr.

Billede 7) Bik Bok leggins i denim look, str.M. Har 2 par, det ene aldrig brugt og det andet par brugt 1 gang!) 80 kr for begge par.

Billede 8) Vila shorts str.M. Med mærke, 70 kr. (Aldrig brugt.)

Kunne da godt lige bruge den der fra Gina Tricot på billede 9 Hvor meget er det egentlig i porto?

Anmeld

17. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Go pris incl porto for billed 1, 7 og 8??

Anmeld

18. december 2011

Rsa

<3 skriver:

Billede 12 - er det 30 kr. med eller uden Porto 

Det er uden, men vi kan sige 40 inklusiv porto - porto bliver 21 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.