_-Kathrine-_ skriver:
Tak for dit svar... Det var det vi prøvede igår og han ville bare ikke gi sig... Men vi må prøve samme smørre igen iaften og så håbe det ikke kommer til at ta lige så lang tid 
Nej men Rom blev heller ikke bygget på en dag 
Det er jer der skal lære jeres søn at falde i søvn om aftenen, for det har han tydeligvis ikke lært endnu. Det kan tage dage før han finder ind til søvnen uden hjælp fra mor og far. Det er bare så vigtigt at i husker at det er fordi han ikke har lært at falde i søvn alene endnu, for det hjalp selv mig en hel del.
Her tog det et par uger før han lærte det.
Min rutine hver aften var at jeg sad med ham i sengen og sang de samme sange for ham i samme rækkefølge hver aften. Det gjorde jeg i ca 10 minutter hvorefter jeg sagde godnat og puttede ham og gik ud. Så gik der 5 minutter så var fanden løs i laksegade, og det hjalp IKKE EN DYT at gå ind og tysse på ham.
Vi begyndte så at gå derind og putte ham med længere og længere mellemrum, og en dag havde han lært at falde i søvn.
Det skal nok virke for jer også, men sørg for at han er tilfredsstillet på alle punkter, så han ikke har noget han kan være ked af. Her tænker jeg: ren ble, tørst/sult stillet, putteritual.
Og igen ha tålmodighed med ham, men hver konsekvente. Hvis i starter med at gå ind og tage ham op og pussenusse med ham så lærer han det ikke. Gå ind til ham og ae ham lidt på hovedet sig at han skal sove nu og mor går ud igen, godnat. Så går du ud giver det 2 minutter og så går du ind igen, og sådan bliver du ved. Næste dag lad der måske gå 4-5 minutter imellem i går der ind.
Anmeld