Hvad køber man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Benjamins'mor

Altså i vores familie gør vi det, at når man får nr. 2, så får nr. 1 en lille gave og et kort hvor der står ''Tillykke du er nu blevet storesøster/bror''. Også for at nr. 1 ikke føler sig overset.

Ellers noget babylegetøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

1012lmp

Tak for alle de gode tips... Er jeg super glad for....

Har overvejet lidt en barnets bog måske... jeg fik en i tidernes morgen og den var jeg super glad for..!

Vi har jo ikke det store udvalgt i denne lille by så har desværre ikke HM og den slags... så må jo finde hvad vi lige har... men mon ikke vi bare tager ud og kigger i dag og se hvad vi kan finde.. men i hvert fald mange gange tak for nogle gode inputs..!

Anmeld

19. oktober 2011

Tona

1012lmp skriver:

Ja min kærestes søster har i går morges lige fået en lille prinsesse... Vi skal op og se hende i dag... MEN hvad skal vi købe til hende? Og det skal ikke være tøj... synes man får så meget tøj... plus jeg var hjemme hos hende en dag hvor hun var ved at sortere tøj fra deres anden datter af og hun havde SÅ meget...!

Men hvad køber man så?

Hvad med hagesmække og stofbleer? Det har man bare aldrig købt nok af og man kan jo købe nogle virkelig søde nogle? Eller et babytæppe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.