Hvad køber man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

1012lmp

Ja min kærestes søster har i går morges lige fået en lille prinsesse... Vi skal op og se hende i dag... MEN hvad skal vi købe til hende? Og det skal ikke være tøj... synes man får så meget tøj... plus jeg var hjemme hos hende en dag hvor hun var ved at sortere tøj fra deres anden datter af og hun havde SÅ meget...!

Men hvad køber man så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

kirsti

måske noget til mor eller storesøster

Anmeld

19. oktober 2011

henh01

Jeg fik Barnets første 7 år -bogen af min den store da jeg fødte lillebror - det er en fed og personlig gave som vil bringe glæde altid og som altid vil mindes jer.

Ellers ville jeg købe en lille rangle og så en lille ting til storesøster.

Anmeld

19. oktober 2011

1012lmp

kirsti skriver:

måske noget til mor eller storesøster

Jamen baby skal jo have noget... men hvad?

Anmeld

19. oktober 2011

kirsti

1012lmp skriver:

Jamen baby skal jo have noget... men hvad?

jeg tror mange er begyndt at gå lidt over til at mor får noget i stedet! Især hvis de har en i forvejen så har de jo rigeligt af alt muligt og der er helt sikkert en masse der komme med noget til den lille.

Hvad prisleje ligger i på

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Noget rangle halløj til når baby ligger i liften/vuggen ? 

Man kan få sådan nogle "bøjler" med noget dingel dangel på til når de ligger i liften eller vuggen... 

Anmeld

19. oktober 2011

1012lmp

Tja men synes jo også den lille skal have et eller andet! Og prisleje er vidst lidt ligemeget tror jeg! Altså uden at overdrive!

Anmeld

19. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi blev superglade for et gavekort til H&M da vi så bedre selv kan bruge det som vi har behov for...

gavekort til babysam eller lign er måske også en god ide da der jo kommer ting man måske skal have skiftet henad vejen og så er der enten tilskud eller hele beløbt til det...

ELSKER gavekort tror at fremover vil det være mit eneste ønske gavekort til forskellige butikker...

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

1012lmp skriver:

Ja min kærestes søster har i går morges lige fået en lille prinsesse... Vi skal op og se hende i dag... MEN hvad skal vi købe til hende? Og det skal ikke være tøj... synes man får så meget tøj... plus jeg var hjemme hos hende en dag hvor hun var ved at sortere tøj fra deres anden datter af og hun havde SÅ meget...!

Men hvad køber man så?

Jeg ville købe et lille fint armbånd til baby, en bog til søster og blomst til mor.

Anmeld

19. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg fik tøj.
Skråstol.
Kæmpe bamse.
Scrapbook.
Barnets første bog - 5 år.
Babyalarm.
Fleece tæppe.
500 kr.
Sutteflasker.
Cremer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.