Er der nogle lækre kællinger på linjen idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Astrid P

Smilla er sløj, så jeg er hjemme... Hvilket er vildt frustrerende, for jeg burde sidde og skrive løs på min lorte-opgave, men det bliver der nok ikke meget af! Så det må vente til damen kommer i seng i aften, og i mellemtiden håber jeg på at der er lidt underholdning herinde! Er der det? Eller har I andre allesammen et liv?

KH Astrid - Træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Nadi

Jeg har fri idag, men jeg kommer nok ikke så meget på idag. Skal rydde op og så kl 12 skal jeg mødes med en veninde fra folkeskolen som jeg ikke har snakket ordentligt med i flere år, så det glæder jeg mig til

God bedring til Smilla-pigen!

Anmeld

4. februar 2009

Astrid P

Årh, det lyder hyggeligt. Det er dejligt at genopdage gamle venskaber!

Anmeld

4. februar 2009

Nadi

Ja jeg glæder mig også helt vildt! Hun er lige blevet gravid efter hende og hendes 2. mand har prøve i 2½ år nu og været igennem div. hormon og ivf behandlinger. Så der bliver nok at snakke om!

Anmeld

4. februar 2009

Loggidut

Christian er også sløj i dag, og nu er snotten begyndt at vælte ud af kraniet på mig i dag, så mon ikke jeg er ved at være igennem mit helvede...

så jeg er her lidt, lige på nær her over middag, så må de sgu tage mig med snot og hele baduljen derude...sådan er det.

men ellers er jeg lige her!

Anmeld

4. februar 2009

Astrid P

Uhh, det bliver spændende idag, Loggi... Ved du noget om hvor mange der skal til samtale?

Anmeld

4. februar 2009

Loggidut

nej...men vil gætte på jeg er en af de få...uden at være sikker, for jeg blev ringet op før ansøgningsfristen udløb...

ih, jeg håber så inderligt på at job...peeeew, og det er ikke fordi jeg er nervøs, i grunden...bare spændt på om de kan bruge mig!

Anmeld

4. februar 2009

Anja

Jeg er her - sådan on off.

Har lige afleveret Elias, han skulle i legestue i dag, hvor de fik besøg af en teatertrup - spændende at høre, om han kan sidde stille til sådan noget

Ellers bør jeg være huslig og få motioneret i dag, ja livet er simpelt, når man er på barsel

Anmeld

4. februar 2009

Rasmine

Ja, nu er jeg jo ikke lækker...
Men den med kælling er vist god nok.
Jeg er her sårn lidt on/off.
Skal på biblio, læse, på apotek, vaske tøj osv.

Go' bedring med prinsessa Smilla.

Anmeld

4. februar 2009

Rasmine

Hvor er du selv nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.