Husker du at drikke nok vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

SaraB

Jubiii!

Har lige hentet den - tak for tippet!

Tænk at noget så simpelt, mange gange kan være så svært at huske på - den tror jeg, at jeg bliver rigtig glad for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mira0911

Har lige hentet den ned... 

Hvordan starter man det? 

Nu har jeg f.eks sagt 8 glas vand og start hour kl. 12 - Kommer der så alarm kl. 12 at jeg skal drikke et glas vand? 

Anmeld

19. oktober 2011

Kloster

Mira0911 skriver:

Har lige hentet den ned... 

Hvordan starter man det? 

Nu har jeg f.eks sagt 8 glas vand og start hour kl. 12 - Kommer der så alarm kl. 12 at jeg skal drikke et glas vand? 

Du drikker et glas vand og trykket på et tomt glas. Efter en time ell to, popper der et lille glas op i hjørnet af din mobil, der minder dig om at drikke et glas vand mere.

For hver glas du drikker, trykker du på et tomt glas. Når du har drukket 8 glas, har du nået målet

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Kloster skriver:

Du drikker et glas vand og trykket på et tomt glas. Efter en time ell to, popper der et lille glas op i hjørnet af din mobil, der minder dig om at drikke et glas vand mere.

For hver glas du drikker, trykker du på et tomt glas. Når du har drukket 8 glas, har du nået målet

Ah jeg skal selv starte før den kommer og minder mig om det... 

Hvor er det altså smart... 

Anmeld

19. oktober 2011

Jakob'sMor

Kloster skriver:

Ellers har jeg en fin apps til vores smart phones. Den hedder Drinking water og minder mig om i løbet at dagen, at drikke 8 glas vand.

Vand er godt for huden og hele systemet  Giver en god mæthedsfornemmelse, hvis man lige drikker 1-2 glas inden et måltid. Desuden kan man bedre smage maden, hvis man drikker vand til sine måltider i stedet for væsker med smag i.

Fik lige slynget et par gode råd af her. Tag dem til jer ell smid dem væk

Øv jeg kan ikke finde den kan den ikke hentes til iPhone?

Anmeld

19. oktober 2011

Kloster

Jakob'sMor skriver:

Øv jeg kan ikke finde den kan den ikke hentes til iPhone?

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har Android...

Mon den kan hedde noget andet...

Anmeld

19. oktober 2011

Sørens

Kloster skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har Android...

Mon den kan hedde noget andet...

Godt råd!

Jeg har desværre ikke hverken Iphone eller Android, eller for den sags skyld netadgang på min mobil Ved godt jeg er gammeldags...men jeg går med 8 farvede armbånd! I ved de der gummi nogen fra 80'erne og hver gang jeg har drukket 1 glas vand så tager jeg et armbånd af!

Bare lige en idé til dem der er ligeså håbløst gammeldags som mig

Anmeld

19. oktober 2011

Kloster

Sørens skriver:

Godt råd!

Jeg har desværre ikke hverken Iphone eller Android, eller for den sags skyld netadgang på min mobil Ved godt jeg er gammeldags...men jeg går med 8 farvede armbånd! I ved de der gummi nogen fra 80'erne og hver gang jeg har drukket 1 glas vand så tager jeg et armbånd af!

Bare lige en idé til dem der er ligeså håbløst gammeldags som mig

Ej hvor sjovt  Det med armbåndene har jeg aldrig hørt før. Og sikke en rigtig god idé.

Anmeld

19. oktober 2011

Sørens

Kloster skriver:

Ej hvor sjovt  Det med armbåndene har jeg aldrig hørt før. Og sikke en rigtig god idé.

Tak i lige måde! 

Anmeld

19. oktober 2011

SjeBets

jeps jeg drikker ca 30 ml pr kg, drikker rigtigt meget vand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.