Husker du at drikke nok vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Kloster

Ellers har jeg en fin apps til vores smart phones. Den hedder Drinking water og minder mig om i løbet at dagen, at drikke 8 glas vand.

Vand er godt for huden og hele systemet  Giver en god mæthedsfornemmelse, hvis man lige drikker 1-2 glas inden et måltid. Desuden kan man bedre smage maden, hvis man drikker vand til sine måltider i stedet for væsker med smag i.

Fik lige slynget et par gode råd af her. Tag dem til jer ell smid dem væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Stjernestoev

Ej tusinde tak!!
Jeg er en klovn til det med vand, så den kan jeg helt sikkert bruge.

Anmeld

19. oktober 2011

Kloster

Stjernestoev skriver:

Ej tusinde tak!!
Jeg er en klovn til det med vand, så den kan jeg helt sikkert bruge.

Dejlig tilbagemelding

Anmeld

19. oktober 2011

merichs

Kloster skriver:

Ellers har jeg en fin apps til vores smart phones. Den hedder Drinking water og minder mig om i løbet at dagen, at drikke 8 glas vand.

Vand er godt for huden og hele systemet  Giver en god mæthedsfornemmelse, hvis man lige drikker 1-2 glas inden et måltid. Desuden kan man bedre smage maden, hvis man drikker vand til sine måltider i stedet for væsker med smag i.

Fik lige slynget et par gode råd af her. Tag dem til jer ell smid dem væk

Jeg husker slet ikke at drikke vand nok. Så skal da helt sikkert ha' den app.

Tak for tippet

Anmeld

19. oktober 2011

Rockertand

I mit job anbefaler vi 30 ml vand pr. dag pr. legemsvægtskilo - jo tak, jeg når aldrig at få drukket SÅ meget 

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Rockertand skriver:

I mit job anbefaler vi 30 ml vand pr. dag pr. legemsvægtskilo - jo tak, jeg når aldrig at få drukket SÅ meget 

hihi

til ts: super app den må jeg vist også hellere ha mig.. glemmer aaaaaltid at drikke i løbet af dagen og ender som regel med hovedpine

Anmeld

19. oktober 2011

Kloster

nettemor skriver:

hihi

til ts: super app den må jeg vist også hellere ha mig.. glemmer aaaaaltid at drikke i løbet af dagen og ender som regel med hovedpine

Puhha... Og den hovedpine er svær at komme af med igen...

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Kloster skriver:

Puhha... Og den hovedpine er svær at komme af med igen...

ja det er forfærdeligt.. og endnu værre fordi man ved at det er ens egen dumheds skyld

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Jeg er heller ikek for god til det med vand... Så den skal da helt klart tjekkes ud.... 

Anmeld

19. oktober 2011

Kloster

nettemor skriver:

ja det er forfærdeligt.. og endnu værre fordi man ved at det er ens egen dumheds skyld

Kender det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.