Mine tests bliver ikke tydeligere :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

AnnaK89

ligegylsdigt hvor svag en test er og den viser to streger er den positiv. er du i tvivl så kan du evt bede om en blodprøve hvor du får målt dit HCG tal.. det er det hormon/stof der dannes i kroppen når man er gravid og som testen slår ud på.. så du er gravid. men måske ikke så langt henne og hvis du skifter mærke kan det sagtens være derfor den er lidt svag... prøv evt det samme mærke som før, eller bare en digital graviditestest fra clearblue. der står såre simpelt om du er gravid eller ej.. 

BOm. 

Har taget en Clear Blue - og den sagde gravid. Havde bare en forestilling om at de ville blive tydeligere.

Jeg er 4+0 idag - hvis min udregning holder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

AnnaK89

MariaE skriver:

som regel skal man kunne se en tydelig udvikling fra test 1til test 2 hvis der er 2-3 dage i mellem, men enkelte er jo ret langsomme til at danne hcg, så.du må lige vente 2-3 dage mere, så burde du have nogle flotte tydelige tests hvis det er. Med mindre det ender i en bio om få dage.

Håber det bedste for dig:-)

Puhha du må ikke sige biokemisk - er så nervøs for det 

Men skulle være 4+0 hvis min cyklus er normal.

Anmeld

19. oktober 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Har taget en Clear Blue - og den sagde gravid. Havde bare en forestilling om at de ville blive tydeligere.

Jeg er 4+0 idag - hvis min udregning holder.

ja så er det jo stadig tidlig på den... for de to første uger man tæller med er man jo rent faktisk slet ikke gravid.. 

man tæller jo fra sidste mens første dag, og så vil det sige at det befrugtede æg næsten lige har sat dig fast.. så det forklarer jo hvorfor testen er så utydelig.. du er jo kun ca 2 uger gravid og der har kroppen slet slet slet ikke nået at danne særlig meget hcg. men det bliver fordoblet hver dag. så i morgen vil den være tydligere osv.. 

Anmeld

19. oktober 2011

Muffinmus

ja det er øv, men da jeg havde min SA inden min datter var min ikke flot rød på testdagen, det var svag selv to dage over tid var den svag, og den blev ikke tydligere før jeg mistede 6 uger henne.

Så jeg har været der.

Men til gengæld er der da flere herinde der har døjet med lidt svage tests, men der skal jo gerne være en lille udvikling over nogle dage. .

Måske er du bare en slow starter:-)

Jeg er vist bare en af dem der kan teste knald klart ret tidligt, både 3+3 og 3+1. Den 3+1 var ikke tydelig, men det var den 3+2, eller i hvert fald en synlig udvikling på det punkt:-)

Har du prøvet endnu en Valmed for at se der ikke er sket noget i dag f.eks, for det kan jo godt lige pludselig vise sig:-)

Anmeld

19. oktober 2011

AnnaK89

isabellamor skriver:

ja så er det jo stadig tidlig på den... for de to første uger man tæller med er man jo rent faktisk slet ikke gravid.. 

man tæller jo fra sidste mens første dag, og så vil det sige at det befrugtede æg næsten lige har sat dig fast.. så det forklarer jo hvorfor testen er så utydelig.. du er jo kun ca 2 uger gravid og der har kroppen slet slet slet ikke nået at danne særlig meget hcg. men det bliver fordoblet hver dag. så i morgen vil den være tydligere osv.. 

Nu har jeg jo været gravid før, så kender godt facts. 

Det er jo forventet mens. dag idag, så det er jo dagen hvor jeg kan teste.

Anmeld

19. oktober 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Nu har jeg jo været gravid før, så kender godt facts. 

Det er jo forventet mens. dag idag, så det er jo dagen hvor jeg kan teste.

jeps... men nu var det bare for at forklare dig den næsten skudsikre grund til hvorfor din test er utydelig. men du er jo gravid. så tillykke med det  

Anmeld

19. oktober 2011

AnnaK89

MariaE skriver:

ja det er øv, men da jeg havde min SA inden min datter var min ikke flot rød på testdagen, det var svag selv to dage over tid var den svag, og den blev ikke tydligere før jeg mistede 6 uger henne.

Så jeg har været der.

Men til gengæld er der da flere herinde der har døjet med lidt svage tests, men der skal jo gerne være en lille udvikling over nogle dage. .

Måske er du bare en slow starter:-)

Jeg er vist bare en af dem der kan teste knald klart ret tidligt, både 3+3 og 3+1. Den 3+1 var ikke tydelig, men det var den 3+2, eller i hvert fald en synlig udvikling på det punkt:-)

Har du prøvet endnu en Valmed for at se der ikke er sket noget i dag f.eks, for det kan jo godt lige pludselig vise sig:-)

Må heller købe en Valmed og en Clear Blue igen. Det var de første mærker jeg testede med. 

Og Clear Blue sagde gravid, som også kan ses på billedet fra den anden tråd og Valmed var ikke super utydelig. Den kunne man nemt se, selvom den ikke var helt klar rød/lilla.

Anmeld

19. oktober 2011

AnnaK89

isabellamor skriver:

jeps... men nu var det bare for at forklare dig den næsten skudsikre grund til hvorfor din test er utydelig. men du er jo gravid. så tillykke med det  

Tak - så skal den bare blive der 

Har en tid ved lægen på fredag. 

Anmeld

19. oktober 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Tak - så skal den bare blive der 

Har en tid ved lægen på fredag. 

ja den skal  

Anmeld

19. oktober 2011

Jelles

AnnaKJ skriver:

Jeg lavede denne tråd i foregårs:

https://www.baby.dk/debat/140299pi1/graviditet/jeg-er-graviiiiiiiiiiiiiiiid-d.aspx

Men da jeg ikke helt har styr på hvornår jeg skal have min mens., tester jeg fortsat - men mine tests bliver ikke tydeligere  Faktisk er de ret utydelige 

Skal de ikke blive tydeligere? Eller har det betydning at det er en anden slags test jeg har brugt denne gang? Tænker at den måske ikke er lige så sensitiv som de andre?

Håber på nogle svar - er faktisk lidt bekymret 

Jeg testede bragende posetiv 4+0, men tror det er meget forskelligt fra kvinde tilkvinde..knusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.