Mine tests bliver ikke tydeligere :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

AnnaK89

Jeg lavede denne tråd i foregårs:

https://www.baby.dk/debat/140299pi1/graviditet/jeg-er-graviiiiiiiiiiiiiiiid-d.aspx

Men da jeg ikke helt har styr på hvornår jeg skal have min mens., tester jeg fortsat - men mine tests bliver ikke tydeligere  Faktisk er de ret utydelige 

Skal de ikke blive tydeligere? Eller har det betydning at det er en anden slags test jeg har brugt denne gang? Tænker at den måske ikke er lige så sensitiv som de andre?

Håber på nogle svar - er faktisk lidt bekymret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg testede først positiv i uge 10. Og det var svagt. Så tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde og graviditet til graviditet.

Anmeld

19. oktober 2011

AnnaK89

benjamins'mor skriver:

Jeg testede først positiv i uge 10. Og det var svagt. Så tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde og graviditet til graviditet.

Altså jeg har 4 positive tests - og der er ikke tvivl om at de er positive, men de bliver bare ikke tydeligere.

Da jeg blev gravid med Lærke var de helt tydelige.

Anmeld

19. oktober 2011

Benjamins'mor

AnnaKJ skriver:

Altså jeg har 4 positive tests - og der er ikke tvivl om at de er positive, men de bliver bare ikke tydeligere.

Da jeg blev gravid med Lærke var de helt tydelige.

Ja, men hvad jeg har læst herinde et par gange efterhånden, så er det sket for mange, og de har da fået en lille bebs ud af det.

Anmeld

19. oktober 2011

kirsti

der er stor forskel på hvor tydelige testene bliver. Der er også forskel på de forskellige mærker

Anmeld

19. oktober 2011

Muffinmus

som regel skal man kunne se en tydelig udvikling fra test 1til test 2 hvis der er 2-3 dage i mellem, men enkelte er jo ret langsomme til at danne hcg, så.du må lige vente 2-3 dage mere, så burde du have nogle flotte tydelige tests hvis det er. Med mindre det ender i en bio om få dage.

Håber det bedste for dig:-)

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

AnnaKJ skriver:

https://www.baby.dk/debat/140299pi1/graviditet/jeg-er-graviiiiiiiiiiiiiiiid-d.aspx

Men da jeg ikke helt har styr på hvornår jeg skal have min mens., tester jeg fortsat - men mine tests bliver ikke tydeligere  Faktisk er de ret utydelige 

Skal de ikke blive tydeligere? Eller har det betydning at det er en anden slags test jeg har brugt denne gang? Tænker at den måske ikke er lige så sensitiv som de andre?

Hvad med at prøve et helt andet mærke som er af endnu bedre kvalitet, som fx Clear Blue.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2011

AnnaK89

SussieThyssen skriver:

Hvad med at prøve et helt andet mærke som er af endnu bedre kvalitet, som fx Clear Blue.

Kærligst
Sussie

Har taget en Clear Blue og den sagde godt nok gravid, og jeg kan også godt se 2 streger på de tests jeg har taget igår og idag, men de er bare ikke blevet tydeligere end den Valmed jeg tog i foregårs 

Anmeld

19. oktober 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

ligegylsdigt hvor svag en test er og den viser to streger er den positiv. er du i tvivl så kan du evt bede om en blodprøve hvor du får målt dit HCG tal.. det er det hormon/stof der dannes i kroppen når man er gravid og som testen slår ud på.. så du er gravid. men måske ikke så langt henne og hvis du skifter mærke kan det sagtens være derfor den er lidt svag... prøv evt det samme mærke som før, eller bare en digital graviditestest fra clearblue. der står såre simpelt om du er gravid eller ej.. 

BOm. 

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

AnnaKJ skriver:

Har taget en Clear Blue og den sagde godt nok gravid, og jeg kan også godt se 2 streger på de tests jeg har taget igår og idag, men de er bare ikke blevet tydeligere end den Valmed jeg tog i foregårs 

Jeg synes, du skal vente nogle dage og så evt. prøve igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.