bange for at føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

åh.. man føler sig bare så dum..

åh hvor er hun sød...

frederikke hun synes bare det er lidt mærkeligt at jeg skal ha hjælp til en masse... lig eind til den dag hvor vi gav hinde den bog om det så kunne hun beder forstå det..

men nogen gang så glemmer hun det sq også igen...

Hehe... 

Frederikke glæder sig vel også meget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Hehe... 

Frederikke glæder sig vel også meget? 

jah... men sådan har det ikke altid vært...

hun blev elle vild da vi gav hinde en trøje hvor der stod : jeg skal være store søster. har aldrig set hinde så glad :d

men så har hindes mor sagt hun synes det var vildt hurtig at jeg blev gravid og det hart hun hørt også synes hun også det også har hun taget det lidt på afstand.

men så i sommerferien der tog vi hinde med til scaning af den bette hvor vi også fik afvide hvad det blev.. og så blev hun glad igen

men så har hun lige haft en face hvor hun synes det er mærkeligt at vi køber ting til ham og de skal dele værelse.. eller det vil sige han skal ha et skab ståene der ind... men det var hun ikke glad få, men sådan er det bare...

også nu er hun hel vild.. hun prøver det tøj vi har købt til ham på hindes dukker og leger med dem ligesom det var matti D: så nu virker det til at hun ikke kan vente til han kommer .. men hun sviger rigtig meget så bliver meget spænden når han kommer til verden hvoordan hun tager det.. vi har snakket meget om at hunskal hjælp til med ham så hun ikke føler sigen uden få men kommer jeg nu også til at tvivle på at hun gør D:

Anmeld

19. oktober 2011

Anette&Sophia

4kløver skriver:

Ja men tror ikke at jeg kan sige det vis det skulle ske..

sådan er det altid hehe

Anmeld

19. oktober 2011

Molly8

4kløver skriver:

Ja det er jeg, selv om han er min nr 5. Forstår det bare ikke har tænk at det måske er fordi han er en dreng og min drenge fødsel jeg havde for snart 14 år siden bare var en hård omgang med en jm der ikke fattede en skid eller om det var det syn der mødte mig da jeg så ham. (han er født med meget høj tryk i øjet) håber bare at det går i sig selv inden for der er længe til jeg skal føde og vil bare ikke være bange så længe.

Lån evt bogen "Du bliver en skøn mor" på biblioteket. Den hjalp mig rigtig meget til at blive afklaret omkring min egen fødsel - Hvad jeg egentlig var bange for,  og hvordan jeg kunne gribe det an. Fantastisk bog!

Kh Molly

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

jah... men sådan har det ikke altid vært...

hun blev elle vild da vi gav hinde en trøje hvor der stod : jeg skal være store søster. har aldrig set hinde så glad :d

men så har hindes mor sagt hun synes det var vildt hurtig at jeg blev gravid og det hart hun hørt også synes hun også det også har hun taget det lidt på afstand.

men så i sommerferien der tog vi hinde med til scaning af den bette hvor vi også fik afvide hvad det blev.. og så blev hun glad igen

men så har hun lige haft en face hvor hun synes det er mærkeligt at vi køber ting til ham og de skal dele værelse.. eller det vil sige han skal ha et skab ståene der ind... men det var hun ikke glad få, men sådan er det bare...

også nu er hun hel vild.. hun prøver det tøj vi har købt til ham på hindes dukker og leger med dem ligesom det var matti D: så nu virker det til at hun ikke kan vente til han kommer .. men hun sviger rigtig meget så bliver meget spænden når han kommer til verden hvoordan hun tager det.. vi har snakket meget om at hunskal hjælp til med ham så hun ikke føler sigen uden få men kommer jeg nu også til at tvivle på at hun gør D:

Det er jo også noget hun lige skal vænne sig til, så tror det er fordi hun er sådan i perioder... 

Det er jo svært nu for hende at hendes far og B-mor skal deles om... 

Men det skal nok gå det hele... 

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Det er jo også noget hun lige skal vænne sig til, så tror det er fordi hun er sådan i perioder... 

Det er jo svært nu for hende at hendes far og B-mor skal deles om... 

Men det skal nok gå det hele... 

jah... men også det med at hun ikke er enebarn mere...

og hun ikke kan få alt mere..

men bliver meget spændene.

håber hun takler det pænt det første stykke tid..

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

jah... men også det med at hun ikke er enebarn mere...

og hun ikke kan få alt mere..

men bliver meget spændene.

håber hun takler det pænt det første stykke tid..

Ja det bliver spændende... Og hun får sikkert en periode hvor hun prøver Jer af osv... 

Den periode er Julie i nu plus hun også er i selvstændighedsalderen samtidig med... 

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Ja det bliver spændende... Og hun får sikkert en periode hvor hun prøver Jer af osv... 

Den periode er Julie i nu plus hun også er i selvstændighedsalderen samtidig med... 

jah.. og det er hun faktis begyndt med... så

oka.. smiler det er da bare så skønt er det ikke smiler

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

jah.. og det er hun faktis begyndt med... så

oka.. smiler det er da bare så skønt er det ikke smiler

Det trækker tænder ud... 

Anmeld

19. oktober 2011

4kløver

Molly8 skriver:

Lån evt bogen "Du bliver en skøn mor" på biblioteket. Den hjalp mig rigtig meget til at blive afklaret omkring min egen fødsel - Hvad jeg egentlig var bange for,  og hvordan jeg kunne gribe det an. Fantastisk bog!

Kh Molly

Tak.. den må jeg prøv at læse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.