Mira0911 skriver:
Hehe...
Frederikke glæder sig vel også meget?
jah... men sådan har det ikke altid vært...
hun blev elle vild da vi gav hinde en trøje hvor der stod : jeg skal være store søster. har aldrig set hinde så glad :d
men så har hindes mor sagt hun synes det var vildt hurtig at jeg blev gravid og det hart hun hørt også synes hun også det også har hun taget det lidt på afstand.
men så i sommerferien der tog vi hinde med til scaning af den bette hvor vi også fik afvide hvad det blev.. og så blev hun glad igen 
men så har hun lige haft en face hvor hun synes det er mærkeligt at vi køber ting til ham og de skal dele værelse.. eller det vil sige han skal ha et skab ståene der ind... men det var hun ikke glad få, men sådan er det bare...
også nu er hun hel vild.. hun prøver det tøj vi har købt til ham på hindes dukker og leger med dem ligesom det var matti D: så nu virker det til at hun ikke kan vente til han kommer .. men hun sviger rigtig meget så bliver meget spænden når han kommer til verden hvoordan hun tager det.. vi har snakket meget om at hunskal hjælp til med ham så hun ikke føler sigen uden få men kommer jeg nu også til at tvivle på at hun gør D:
Anmeld