bange for at føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Det er så fantastisk en oplevelse at føde, som sagt var det min fødsel af Lina som gik lige efter bogen... 

Tak for de søde ord... Er ret sikker på du også klare det ligeså godt som jeg... Ingen tvivl... 

Kan da sagtens forstå du tænker på ham... Hvis han ikke er sund og rask havde I jo fået det at vide... Er sikker på han en basse som han lige skal være når han kommer til verden... 

De trælse tanker må du få smidt over skulderen og tænke positivt... Letter sagt end gjort... 

Det hele skal nok gå... 

hvor er du sød :d

skal nok prøve at smide dem væk søde..:d

jah han er nok ikke helt efter bogen :d smiler

men glæder mig helt vildt til den 14 der skal vise ham inden han kommer til verden :d

håber bare sådan at han har lagt sig ned...!

men den tid den sorgD:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

hvor er du sød :d

skal nok prøve at smide dem væk søde..:d

jah han er nok ikke helt efter bogen :d smiler

men glæder mig helt vildt til den 14 der skal vise ham inden han kommer til verden :d

håber bare sådan at han har lagt sig ned...!

men den tid den sorgD:

Skal du hen på dit arbejde der eller? 

Han har lidt tid endnu til at løbe på med at få vendt sig... 

Lina vendte forkert, så var til vendingsforsøg... 

Anmeld

19. oktober 2011

doula

Tror næsten det er mere normalt end unormalt at være mere eller mindre bange for at føde. Det er jo en ret vild situation, man ikke har så meget kontrol med. Men tror man kan gøre rigtig meget ved at forberede sig mentalt. 

Ved I hvad en "doula" er? Jeg er selv ved at uddanne mig til det, og nogle af mine (i øvrigt rigtig dygtige) medstuderende mangler stadig øve-fødsler. Så sig til hvis I er interesserede, så skal jeg nok sende jer videre. (er selv helt booket op)

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Skal du hen på dit arbejde der eller? 

Han har lidt tid endnu til at løbe på med at få vendt sig... 

Lina vendte forkert, så var til vendingsforsøg... 

mente se ham igen smiler

min første jm sagde at jeg kun måtte tag 9 kg på max og hun kunne heller ikke rigtig mærke hvor han var fordi jeg var tyk og fordi jeghavde mavemuskler, så hun vil ikke lytte til hans hjerte.. og hun synes vi skulle til exter scaning der i uge 36 da jeg nu er så tyk så få at sikker sig at han har lagt sig ned..

- hun var rigtig dum og blev meget ked af det første gang jeg var til jm.

men har så fået en jm og hun er bare så sød, og kunne ikke forstå hvorfor hun har sagt det. altså jo ljeg er jo ikke lige tynd men det hele sidder på maven og brysterne og min nye jm synes jeg havde en rigtig flot mave og hun synes det var sejt at jeg ikke har taget mere på :d

jah der lige lidt inu

men har bare hørt det går ondt?

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

mente se ham igen smiler

min første jm sagde at jeg kun måtte tag 9 kg på max og hun kunne heller ikke rigtig mærke hvor han var fordi jeg var tyk og fordi jeghavde mavemuskler, så hun vil ikke lytte til hans hjerte.. og hun synes vi skulle til exter scaning der i uge 36 da jeg nu er så tyk så få at sikker sig at han har lagt sig ned..

- hun var rigtig dum og blev meget ked af det første gang jeg var til jm.

men har så fået en jm og hun er bare så sød, og kunne ikke forstå hvorfor hun har sagt det. altså jo ljeg er jo ikke lige tynd men det hele sidder på maven og brysterne og min nye jm synes jeg havde en rigtig flot mave og hun synes det var sejt at jeg ikke har taget mere på :d

jah der lige lidt inu

men har bare hørt det går ondt?

Arj sikke da en møghamrende dum jordemoder... det kan hun da slet ikke være bekendt at sige... Grrr... 

Godt at den nye jordemoder er meget sødere.... 

Ih ja det bliver da meget dejligt at se ham igen... 

Hvis du spørger mig om det gjorde ondt til vendingsforsøg - så ja.. Jeg synes det gjorde pænt nas og det var så ubehageligt for mig, bare det at jeg skulle hive efter vejret... 

Heldigvis lykkes det efter 3 forsøg... Det er længe det værste jeg har været igennem... 

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Arj sikke da en møghamrende dum jordemoder... det kan hun da slet ikke være bekendt at sige... Grrr... 

Godt at den nye jordemoder er meget sødere.... 

Ih ja det bliver da meget dejligt at se ham igen... 

Hvis du spørger mig om det gjorde ondt til vendingsforsøg - så ja.. Jeg synes det gjorde pænt nas og det var så ubehageligt for mig, bare det at jeg skulle hive efter vejret... 

Heldigvis lykkes det efter 3 forsøg... Det er længe det værste jeg har været igennem... 

jah min mor var også godt sur.. og hun kunne jo se på mig at jeg blev såret..

- også fordi jeg tænkte er det kun mig som ikke er tynd og er gravid!

men sagde også til min mor vis jeg får hinde igen, så kommer jeg slet ikke.. få blev meget såret og følte mig meget forkert. og ja der gav jeg den gas med manden med t gå tur o.s.v og tabte mig tre kg få der var sq ikke nogen som skulle peje finger af mig.

men nu kan jeg ikke holde til det mere..

åh... av av søde..

oka.. åh håber han selv ligger sig ned :d smiler

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

jah min mor var også godt sur.. og hun kunne jo se på mig at jeg blev såret..

- også fordi jeg tænkte er det kun mig som ikke er tynd og er gravid!

men sagde også til min mor vis jeg får hinde igen, så kommer jeg slet ikke.. få blev meget såret og følte mig meget forkert. og ja der gav jeg den gas med manden med t gå tur o.s.v og tabte mig tre kg få der var sq ikke nogen som skulle peje finger af mig.

men nu kan jeg ikke holde til det mere..

åh... av av søde..

oka.. åh håber han selv ligger sig ned :d smiler

Puha altså.... 

Få nu slappet af søde... Har du lægen kigget på dig siden det er blevet værre? 

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Puha altså.... 

Få nu slappet af søde... Har du lægen kigget på dig siden det er blevet værre? 

jah :d

og jeg har fået en lille bog om det og nogen tips..

jeg bruger en indkøbspose når jeg skal ud og ind i bilen.

og har lånt et glidelagn til sengen af min mor.

føler mig som en på 80..

og nogen gang må manden hjælp med strømper, og vis jeg taber noget så jah nogen gang må det ligge til maden kommer hjem..

lige ind til i går hvor jeg lånte min mors tang :d

men det sviger meget. nogen dage har jeg ikke så ondt og ander dag har jeg bare ondt at jeg dårlig nok kan gå

men er nu glad få det først er kommet nu istedt få at få det meget tidligt i graviditeten D: så lidt heldig har jegda vært D:

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

jah :d

og jeg har fået en lille bog om det og nogen tips..

jeg bruger en indkøbspose når jeg skal ud og ind i bilen.

og har lånt et glidelagn til sengen af min mor.

føler mig som en på 80..

og nogen gang må manden hjælp med strømper, og vis jeg taber noget så jah nogen gang må det ligge til maden kommer hjem..

lige ind til i går hvor jeg lånte min mors tang :d

men det sviger meget. nogen dage har jeg ikke så ondt og ander dag har jeg bare ondt at jeg dårlig nok kan gå

men er nu glad få det først er kommet nu istedt få at få det meget tidligt i graviditeten D: så lidt heldig har jegda vært D:

Årh hvor er det træls... 

Ja her måtte kæresten også hjælpe med at give mig strømper og bukser på sidste i graviditeten, jeg kunne slet ikke komme helt ned til fødderne... Julie synes jo det var hyle morsomt når jeg skulle have hjælp til at få tøj på, hun stod med sit allerhøjeste grin noget a la "hhhaaahaahaah" og et kæmpe smil på læben... 

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Årh hvor er det træls... 

Ja her måtte kæresten også hjælpe med at give mig strømper og bukser på sidste i graviditeten, jeg kunne slet ikke komme helt ned til fødderne... Julie synes jo det var hyle morsomt når jeg skulle have hjælp til at få tøj på, hun stod med sit allerhøjeste grin noget a la "hhhaaahaahaah" og et kæmpe smil på læben... 

åh.. man føler sig bare så dum..

åh hvor er hun sød...

frederikke hun synes bare det er lidt mærkeligt at jeg skal ha hjælp til en masse... lig eind til den dag hvor vi gav hinde den bog om det så kunne hun beder forstå det..

men nogen gang så glemmer hun det sq også igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.