Amme før eller efter morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg prøvede at gi ham øllebrød i morges - at jeg så lavede det for tyndt er en helt anden sag men der ammede jeg først efter han havde fået lidt af det, men mine babser var bare ved at springe fordi han ikke havde spist hele natten... Men det bliver jo sikkert nedreguleret af sig selv om et par dage....!
i morgen vil jeg prøve at vente til bagefter igen, så han, som du også skriver, har appetit til grøden

Ja, jeg ammede jo også en del mellem måltiderne, men jeg skar også drastisk ned, fordi Ida jo skulle starte i DP + vi var ved at koble flere måltider på, så jeg havde også lige et par dage med Dolly Parton-babser!

Jeg kan ikke huske om, jeg har skrevet det i en anden tråd, men min SP siger, at hvis bare man ammer 4-5 gange i døgnet ud over de andre måltider, behøver man ikke supplere med MME.

Jeg ammer som sagt efter havregrøden, ved 16-17-tiden, et par gange om aftenen og en enkelt gang eller to om natten, så jeg når op på ca. 6 gange i døgnet. Så er jeg på den sikre side og så kan jeg få det til at passe ind, så jeg kan fortsætte, selvom jeg snart skal starte på arbejde igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

_-Kathrine-_

Sofia skriver:

Sådan har vi altid gjort, han kan nemt spise grøden der efter.. Men han er også en sulten dreng. Jeg plejer at tage ham med ind i vores seng efter han er vågnet, og så er det hyggeligt at ligge der mens han får flasken..

Okay... Må prøve mig lidt frem..Ja, det er så hyggeligt at ligge og putte inde i sengen når man lige er vågnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.