Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LunaLykke skriver: Det er også det vigtigste <3
Det er også det vigtigste <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: hehe tak søde, nej det gjorde du ik Vi kan bedst lide navne som Nico, Nicki osv. Tim er ikke så vild med Malthe Oscar Noah m.m. Ordspil/rim er ligegyldige det vigtigste er et navn vi kan lide
hehe tak søde, nej det gjorde du ik
Vi kan bedst lide navne som Nico, Nicki osv. Tim er ikke så vild med Malthe Oscar Noah m.m.
Ordspil/rim er ligegyldige det vigtigste er et navn vi kan lide
Hm det ved jeg ikke lige.. er heller ikke selv så skarp i drengenavne
Har lige fået en lille fætter Emil og han er en guldklump så det navn er et godt navn :p
Chalala85 skriver: Helt igennem super perfekt lille DRENG Det var en fantastisk scanning, den dejliggste og mest fortællende scanningsjordmoder. Hun forklarede alt hvad hun lavede, så dejligt. Vi hyggede og så fødder med alle deres tæer og hænder med alle sine fingre!!!! Vi er så lykkelige Vi har bare et problem... NAVNET, vi aner simpelthen ikke hvad han skal hedde heheKan desværre ikke uploade billeder da Baby.dk stadig er glad for fejl 404
Helt igennem super perfekt lille DRENG Det var en fantastisk scanning, den dejliggste og mest fortællende scanningsjordmoder. Hun forklarede alt hvad hun lavede, så dejligt. Vi hyggede og så fødder med alle deres tæer og hænder med alle sine fingre!!!! Vi er så lykkelige Vi har bare et problem... NAVNET, vi aner simpelthen ikke hvad han skal hedde heheKan desværre ikke uploade billeder da Baby.dk stadig er glad for fejl 404
Krussedulle skriver: Stort tillykke med den lille dreng har selv lige været til MD for en uge siden, og vi skal have dreng nr 3
Stort tillykke med den lille dreng har selv lige været til MD for en uge siden, og vi skal have dreng nr 3
Tusind tak, ej hvor fantastisk Så er du i undertal derhjemme hva hihi
Giraffen skriver: Hm det ved jeg ikke lige.. er heller ikke selv så skarp i drengenavne Har lige fået en lille fætter Emil og han er en guldklump så det navn er et godt navn :p
heh Jeg er ikke så vild med Emil, nok fordi jeg kender et barn som er knapt så sød der hedder det
Tillykke med med den kommende lille dreng
CamillaSoefelt skriver: Tillykke!!!!
Tillykke!!!!
Tak
Lilje82 skriver: Tillykke med med den kommende lille dreng
Mange tak
jaay hvor er det lækkert søødeStort tillykke med den gode scanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128