MD scanning idag og vi skal have en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

TbCp

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

twinny

Chalala85 skriver:

Tak søde

Jeg skriver lige til dig en a dagene, ang det bio olie. 

Anmeld

18. oktober 2011

Chalala85

Baby-støv skriver:

Jeg skriver lige til dig en a dagene, ang det bio olie. 

Det skal du være mere end velkommen til

Anmeld

18. oktober 2011

Chalala85

TbCp skriver:

Stort tillykke

Tusind tak

Anmeld

18. oktober 2011

Rødhætte

Chalala85 skriver:

Helt igennem super perfekt lille DRENG  Det var en fantastisk scanning, den dejliggste og mest fortællende scanningsjordmoder. Hun forklarede alt hvad hun lavede, så dejligt. Vi hyggede og så fødder med alle deres tæer og hænder med alle sine fingre!!!! Vi er så lykkelige  Vi har bare et problem... NAVNET, vi aner simpelthen ikke hvad han skal hedde heheKan desværre ikke uploade billeder da Baby.dk stadig er glad for fejl 404

Ihh en dreng! Hvor skønt!! MD er altså bare en fantastisk oplevelse Glæder mig til at høre hvad navnet blive når den tid kommer.. Har I slet ingen navne i tankerne eller kan I bare ikke blive enig?

Anmeld

18. oktober 2011

Chalala85

Rødhætte skriver:

Ihh en dreng! Hvor skønt!! MD er altså bare en fantastisk oplevelse Glæder mig til at høre hvad navnet blive når den tid kommer.. Har I slet ingen navne i tankerne eller kan I bare ikke blive enig?

Tusind tak søde. Vi har kun fundet Nico som vi begge kan lide. Men om det bliver det ved vi ikke endnu hehe.. tror vi skal igang med vores navnebog...

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Helt igennem super perfekt lille DRENG  Det var en fantastisk scanning, den dejliggste og mest fortællende scanningsjordmoder. Hun forklarede alt hvad hun lavede, så dejligt. Vi hyggede og så fødder med alle deres tæer og hænder med alle sine fingre!!!! Vi er så lykkelige  Vi har bare et problem... NAVNET, vi aner simpelthen ikke hvad han skal hedde heheKan desværre ikke uploade billeder da Baby.dk stadig er glad for fejl 404

IIIIH TILLYKKE så fik jeg ikke ret :p

ej hvor godt at det er veloverstået

hmm noget der passer Mikkel af navne.... Benjamin? 

Har I nogle ønsker omkring navnerim eller noget? som fx Mikkel og Marcus eller Mads og Mikkel ?

Ellers må du godt få Louis, det er mit favorit-drengenavn men det sker ikke med min kærestes gode vilje

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

Chalala85 skriver:

Hvor dejligt, en lille fantastisk dreng

Det må virkeligvære spændende og fasinerende til NF.

Anmeld

18. oktober 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

IIIIH TILLYKKE så fik jeg ikke ret :p

ej hvor godt at det er veloverstået

hmm noget der passer Mikkel af navne.... Benjamin? 

Har I nogle ønsker omkring navnerim eller noget? som fx Mikkel og Marcus eller Mads og Mikkel ?

Ellers må du godt få Louis, det er mit favorit-drengenavn men det sker ikke med min kærestes gode vilje

hehe tak søde, nej det gjorde du ik

Vi kan bedst lide navne som Nico, Nicki osv. Tim er ikke så vild med Malthe Oscar Noah m.m.

Ordspil/rim er ligegyldige det vigtigste er et navn vi kan lide

Anmeld

18. oktober 2011

Sofia

Tillykke med den lille purk - jeg stemmer for han er en Aksel, det er sådan et fint navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.