Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Tak søde
Tak søde
Jeg skriver lige til dig en a dagene, ang det bio olie.
Baby-støv skriver: Jeg skriver lige til dig en a dagene, ang det bio olie.
Det skal du være mere end velkommen til
TbCp skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Tusind tak
Chalala85 skriver: Helt igennem super perfekt lille DRENG Det var en fantastisk scanning, den dejliggste og mest fortællende scanningsjordmoder. Hun forklarede alt hvad hun lavede, så dejligt. Vi hyggede og så fødder med alle deres tæer og hænder med alle sine fingre!!!! Vi er så lykkelige Vi har bare et problem... NAVNET, vi aner simpelthen ikke hvad han skal hedde heheKan desværre ikke uploade billeder da Baby.dk stadig er glad for fejl 404
Helt igennem super perfekt lille DRENG Det var en fantastisk scanning, den dejliggste og mest fortællende scanningsjordmoder. Hun forklarede alt hvad hun lavede, så dejligt. Vi hyggede og så fødder med alle deres tæer og hænder med alle sine fingre!!!! Vi er så lykkelige Vi har bare et problem... NAVNET, vi aner simpelthen ikke hvad han skal hedde heheKan desværre ikke uploade billeder da Baby.dk stadig er glad for fejl 404
Ihh en dreng! Hvor skønt!! MD er altså bare en fantastisk oplevelse Glæder mig til at høre hvad navnet blive når den tid kommer.. Har I slet ingen navne i tankerne eller kan I bare ikke blive enig?
Rødhætte skriver: Ihh en dreng! Hvor skønt!! MD er altså bare en fantastisk oplevelse Glæder mig til at høre hvad navnet blive når den tid kommer.. Har I slet ingen navne i tankerne eller kan I bare ikke blive enig?
Tusind tak søde. Vi har kun fundet Nico som vi begge kan lide. Men om det bliver det ved vi ikke endnu hehe.. tror vi skal igang med vores navnebog...
IIIIH TILLYKKE så fik jeg ikke ret :p
ej hvor godt at det er veloverstået
hmm noget der passer Mikkel af navne.... Benjamin?
Har I nogle ønsker omkring navnerim eller noget? som fx Mikkel og Marcus eller Mads og Mikkel ?
Ellers må du godt få Louis, det er mit favorit-drengenavn men det sker ikke med min kærestes gode vilje
Hvor dejligt, en lille fantastisk dreng
Det må virkeligvære spændende og fasinerende til NF.
Giraffen skriver: IIIIH TILLYKKE så fik jeg ikke ret :p ej hvor godt at det er veloverstået hmm noget der passer Mikkel af navne.... Benjamin? Har I nogle ønsker omkring navnerim eller noget? som fx Mikkel og Marcus eller Mads og Mikkel ? Ellers må du godt få Louis, det er mit favorit-drengenavn men det sker ikke med min kærestes gode vilje
hehe tak søde, nej det gjorde du ik
Vi kan bedst lide navne som Nico, Nicki osv. Tim er ikke så vild med Malthe Oscar Noah m.m.
Ordspil/rim er ligegyldige det vigtigste er et navn vi kan lide
Tillykke med den lille purk - jeg stemmer for han er en Aksel, det er sådan et fint navn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128