Nu indrømmer jeg det overfor mig selv.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er ganske vidst, meget simpelth og helt og aldels SKRUK!!. og det bliver da ikke bedre af at jeg kigger herinde dagligt og læser med..

Ja så det sagt, jeg går til bekendelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg er ganske vidst, meget simpelth og helt og aldels SKRUK!!. og det bliver da ikke bedre af at jeg kigger herinde dagligt og læser med..

Thumbs up..

Jeg vil gerne gå til bekendelse sammen med dig så ! 

Jeg er SKRUK

Anmeld

18. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Det skal du ikke være ked af. Vi er andre som piner os selv med at læse med på baby.dk hver dag, indtil det bliver vores egen tur til at gå rundt med en flot stor mave. 

Anmeld

18. oktober 2011

lycly

AalborgPigen skriver:

Thumbs up..

Jeg vil gerne gå til bekendelse sammen med dig så ! 

Jeg er SKRUK

Var I ikke engang i gang med Pb ?

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det skal du ikke være ked af. Vi er andre som piner os selv med at læse med på baby.dk hver dag, indtil det bliver vores egen tur til at gå rundt med en flot stor mave. 

griner jeg gør det lidt i hemmelighed, kæresten skal ikke tro jeg er skør..han sagde dog den anden dag at næste sommer sku jeg smide pillerne. meeen det ved jeg nu ikke helt, ved heller ikke selv om jeg er klar. tror mere det alt læsningen og de søde ting man kan få som gør en lidt kuk kuk

Anmeld

18. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

griner jeg gør det lidt i hemmelighed, kæresten skal ikke tro jeg er skør..han sagde dog den anden dag at næste sommer sku jeg smide pillerne. meeen det ved jeg nu ikke helt, ved heller ikke selv om jeg er klar. tror mere det alt læsningen og de søde ting man kan få som gør en lidt kuk kuk

Jaa det kan godt være det hele hjælper lidt på skruk'en

Vi har nu planer om at jeg skal smide p-pillerne til sommer. Glæder mig.

Har næsten lige haft en SA, med en graviditet, som ikke var planlagt. Det har sat en masse tanker igang 

Anmeld

18. oktober 2011

katrine26

du er ikke alene..vores søn bliver 1 år her den 2nov og jeg er er SÅ vild med tanken om en lille ny..

Og det er kun fornuften som stopper...nåå ja og så den lille detalje at kæresten ik har lyst lige nu..:-)

katrine26 

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Var I ikke engang i gang med Pb ?

Det er på standby lidt tid.. Jeg har det elendigt for tiden.. Har nogle problemer med min familie.. Så jeg skal lige op på hesten igen 

Anmeld

19. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det jeg også! Og har en i maven som er på vej om lidt. Vil sørme gerne have nr. 2 med det samme. Haha 

Anmeld

19. oktober 2011

henh01

Jeg er også skruk. Min søn bliver 1 år til november, men er allerede så stor en dreng. Men her er det økonomien og overskuddet der stopper os. Det er dyrt at få børn og Noam er bare en bandit så en til af den slags - puha.. Clara var ikke nær så vild som Noam hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.