er jeg gravid eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

baby2011?

Jeg er graviiid,,,,,, uu hu huu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

babymus77

baby2011? skriver:

Jeg er graviiid,,,,,, uu hu huu

Fantastisk for dig;-) Hvor langt er du så???

Anmeld

29. november 2011

Mother-love

Jeg tror du er gravid. Jeg testede og tre dage i træk og alle var positive da jeg kom til lægen var testen negativ. Testede igen næste morgen og den var positiv. Tog til lægen ugen efter og der var den positiv. Der er mange der bløder lidt. Og gjorde dog ikke. Men havde ømme bryster, mens lign. Smerter og var træt som en i h....... Tror ikke du har mistet det. Men kan self ikke vide mig 100 procent sikker...

Anmeld

29. november 2011

baby2011?

jeg mistede den første, men nu er jeg gravid igen

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

baby2011? skriver:

jeg tog en g-test mandag sidste uge den viste positiv, kunne ikke tro det.. så tog en igen tirsdag morgen positiv igen ringede til lægen for at få taget en test af dem, lægens test viste negativ hmm.. tog en test igen fredag morgen og den var positiv..  idag har jeg været hos lægen og den viser negativ.. og her er det underlige, jeg er begyndt at bløde nu..

lægen siger at jeg må være gravid, jeg viste ham de tre teste jeg havde taget.. blev henvis til gynækolog, en de har færst tid på torsdag, ved godt det kun er 2 dage, men ved jo ikk om det er en abort eller mens. der er iganng..

han sagde hvis det skulle være en abort skulle jeg bløde meget(hvilket jeg ikk gør) jeg har ondt i lænd og bryster, ellers ingen smerter...

Nogen der har prøvet noget lignende?

først og fremmest tillykke. Altså jeg var gennem spontan abort og der startede det ikke med at bløde meget. først efter 3 dage. men ved at nogen pletbløder ind i mellem uden det er abort så jeg vil holde fast i håbet hvertfald. har de ikke taget en bloprøve for at finde ud af om dit hcg niveau svarer til hvor langt du er henne? nogen (mig selv inkl) danner bare hcg langsomt og kan være derfor lægens ikke viste positiv. held og lykke

Anmeld

29. november 2011

baby2011?

michelledam skriver:

Jeg tror du er gravid. Jeg testede og tre dage i træk og alle var positive da jeg kom til lægen var testen negativ. Testede igen næste morgen og den var positiv. Tog til lægen ugen efter og der var den positiv. Der er mange der bløder lidt. Og gjorde dog ikke. Men havde ømme bryster, mens lign. Smerter og var træt som en i h....... Tror ikke du har mistet det. Men kan self ikke vide mig 100 procent sikker...

er i 7. uge nu.. håber det lykkedes denne gang

Anmeld

29. november 2011

Mother-love

baby2011? skriver:

er i 7. uge nu.. håber det lykkedes denne gang

Hvor dejligt. krydser fringre og tæerfor at spiren bliver der

Anmeld

29. november 2011

baby2011?

michelledam skriver:

Hvor dejligt. krydser fringre og tæerfor at spiren bliver der

ihhh tak håber og håber,, jeg er så oppustet og går allerede flere gange på toilettet det er helt vildt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.